Alla inlägg den 30 november 2009

Av Anna-Karin - 30 november 2009 19:06

Jag har vunnit min första Tävling=O)

Pallen kommer att bli så himla fin på Prinsessans Rum!

  

Hos Muppsan!


Vi Tackar Så Himla Mycket För De!  

Av Anna-Karin - 30 november 2009 09:25

Fatttar inte varför jag skulle bli så här dålig.

Började ju i onsdags fick ont i halsen, sen på torsdag så vart de bättre under dagen, fredag så var jag bra, lördag inte alls nå bra meycket hes och lite små ont runt om halsen.

Söndag ingen röst och jätte ont i huvudet. Så vi ställde in babysimmet, var hemma och myste i stället=O). De var väl behövligt.


I dag har jag bättre med rösten och inte lika mycket ont i huvudet. Så jag blir nog hemma från partyt hos nikita i kväll, hon skulle ha Nordljus party. Var med bjuden av Kristina.

Får se hur jag mår lite senare i dag.


I dag skulle jag verkligen behöva göra en massa saker, men jag vet inte om jag orkar.


Måste i alla fall leka rätt på min adventljusstaken nu när jag var upp till mamma och hämtade mossa i går kväll.


Nu mellis för lilla prinsessan=O).


Önskar er en Fab Måndag!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards