Alla inlägg den 16 november 2009

Av Anna-Karin - 16 november 2009 23:34

  

"Jag är med och tävlar om en Molo mössa i valfri färg och storlek från Pirum Parum hos Kissegirl.

Tävla här du med!"


Av Anna-Karin - 16 november 2009 22:55

   


"Jag är med och tävlar om en

superfin Prins eller Prinsess
pusselpall från Bonde of Sweden
Av Anna-Karin - 16 november 2009 22:03

Bra dag i dag=O). Fast jag missade bussen när jag skulle åka ner till bvc. Så  jag fick springa i spö regnet. Men de var mycket skönt måste jag säga.

De var ganska onödigt att få tid till läkaren men jag fck ju godkänd över hur jag gjort med sessan´s torrfläckar. Så vi fortsätter som vanligt.


Ringd Jessica och kollade vad hon gjorde, de visade sig att hon och Melissa var på stan så jag gick och köpte mellis till molly för att sen möta dom på en kopp kaffe. De var mycket trevlig länge sedan vi såg dom nu. Träffade även någar tjejer som jag bara har veta av till namn så de var roligt att få ett face på dom=O).


Jag har även varit lite utredare i dag, Läset en art i tidningen i fredags som jag bara kände att de där är ......! 

Men eftersom jag inte visste så ringde jag Min Underbara Mamma som sa att jag kunder ringa Tingsrätten och höra efter där. Och Mycket Riktigt så hade jag ju RÄTT!!!


Förstår mig inte på hur vissa tänker... Men som man bäddar får man ligga!!! 


När vi kom hem så hängde jag lite mer tvätt och gav min underbara lilla dotter middag, Sen så sov hon en stund så då kunde jag göra min mat och nästan äta upp=O).


Sen har vi myst på golvet och sparkat boll och läst och myst!


Sen var de ju läggdags för Molly, var en mycket trött tjej som la sig.


Plus att jag har gjort PrinsessKöttfärsås, mycket gott tycker jag de vart så de ska bli mycket roligt att se vad sessan tycker=O). Tänkte testa göra egen mat igen, tycker de blir lite dyrt när damen bara vill ha Krav/Eko mat. 


En snabbis med dammsugaren har jag oxå hunnit med=O)!


Nu ska jag kolla på lite tv och försöka få tag på svärmora!


God natt!  

Av Anna-Karin - 16 november 2009 12:35

Denna vecka jobbar min prins Efter Middag!

DE är inte nå roliga veckor, men han är ju "ledig" fredag, men soer ju ett tag på dagen,

så vad passaar inte bättre nä att hjälpa svärmora på hennes företag. Så i morgon så börjar jag runt halv nio, ska bli roligt att få "jobba" lite.


I dag ska vi till läkaren på bvc så de blir lugnt, ser att jag måste hoppa i duschen om jag ska hinna!


Åter kommer senare i kväll! 

Av Anna-Karin - 16 november 2009 12:13

Helgerna går i sån rasandes takt... Så man tycker inte att man har hunnit med nått vettigt.


Fredag hade vi främmande av Charlotte en stund på morgon kvisten, Sen runt lunch så kom Familjen S med tillhörnade faster på besök=O), Mycket trevligt går allt för långt tid mellan gångerna i bland. Fick även till så vi skulle äta middag hos dom på kvällningen.

Mycket mysig middag med super god mat och sällskap!

Underbart Mysigt att få Spendera Fredagskvällen med er! Å jag han bara stoppa min älskade Prinsessa i säng så hade jag en liten mysPrins i famnen=O). Så mysigt att få mysa med prins Lukas!


Fast Bästa av Allt var att Kristina hade med sig en överrasking till mig när dom var in till oss!

OCH DE VAR HENNES MAMMA`S HEMMA GJORDA SVARTVINBÄRS SAFT! 3 Flaskor fick jag! Tusen tack Annki!

Den är ju såååå himla god!


Lördag vart de inte mycket gjort upp tidigt och sen var sessan lite skinkig att få å sova så då mysiet jag med henne vilket slutade med att jag oxå somnade. Sen upp och plocka ihop kläder för att åka på middag hos svärmor, Så då passade jag och hjärtat på att basta=O). Mysigt. Riktig mysigt hade vi!


Söndag åkte jag och sessan till mormor och hälsade på och sen vart de babysim=O).


De var våran helg. I lite kortare fattning=O).


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards