Alla inlägg den 12 november 2009

Av Anna-Karin - 12 november 2009 20:21

I dag har jag och min Älskade & Underbara Prinsessa varit på mamma träff. De var jätte mysigt, Alltid roligt att få träffa dom härliga mammorna med barn. Roligt att se hur alla Tjejer och Killar växer och blir stora=O). Efter prat och matning och blöjbyte så packade vi ihop och gick mot stan för att få lite lunch i magen

.

På vägen motstan så gick jag in på Ombonat för att byta mina glas som gått sönder så nu har jag fått nya så nu hoppas jag att de var några måndags ex jag fick.

Där inne är de Så Underbart att gå och kolla=O). Speciellt nu när dom har pyntat med alla Jul saker=O)! 


Jag beställde även överkastet till molly nu som jag så länge velat köpte men inte funnits. Så jag frågade efter de så dom skulle beställa hem de=O). Å vad jag längtar...


För ett tag sedan när jag var in och kollade lite där så såg jag en jätte söt Lucia krona som jag tänkt jag skulle köpa, så jag kollade efter den men såg ingen så jag frågade och då skulle en av tjejerna gå och kolla på lagret med då sa en annan tjej att de inte fanns nån där, Då vart jag mycket orolig och arg på mig att jag inte köpte den första gången, Men så säger hon att de finns en kvar. Jag vart så Glad!!! Köpte den på en gång;O).


Efter en Super Mysig lunch och liten titt på stan så åkte jag och sessan hem för att ge lite mellis och sen åka och hämta Store Bror på dagis för att köpa nya fina Stövlar. Så de vart ett par Nya fina Tretorn.


Jag har ju ingen kamera så jag kan inte knäppa några kort nu, men de kommer så fort jag fått tillbaka mitt minnes kort!


Sen har vi myst!


Nu ska jag nog hoppa i sängen, börjar bli trött och frysa lite så då är de bra att ha en prins som är varm=O)!


Önskar Er En Underbar Fredag i Morgon Med Mycket Mys!


Sov Så Sött!   


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards