Alla inlägg under april 2015

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata.
På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata.
I går gick jag hem från jobbet.
Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen.
Då ingen Hosta men när jag la mig i sängen som kommmer den smygandes så i natt har jag hostat somnat hostat å Såvidare.
Tycket så synd om J men han hade inte hört något =) vilken tur.
Men när han åkte på jobbet fram till 10:24 har jag sovit bra.

I dag blir de dona med lite lätta saker.

Denna ska upp så vi slipper all reklam har bara hpllt på 6 månader med att få upp den men i dag smäller de =)

Denna lilla tavla har jag pysslat ihop i fredags. Men målat den i helgen så nu är den klar!
Men jag är inge vidare på å texta fint då jag alltid skriver skrivstil. Så jag tänkte jag ska be min mor hjälpa mig å texta =)

Nu är jag lite slut å då har jag varit uppe en timme så nu ska jag läsa lite sen sätta upp ej reklam skylten och hämta lite plåtbitar hos bröderna mina.

Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards