Alla inlägg under mars 2012

Av Anna-Karin - 30 mars 2012 16:59

I dag har jag hämtat barnen när skolan slutade så jag har jobbat lite hemma!


Så tänkte jag vara lite smart å åka och handla innan jag skulle hämta kidsen. När jag står och ska betala så har jag inge kort i plånboken men som tur så hade de bara ramlat ut ur den så de låg så fint på sätet.


Hämtade baren å gick in på ica betalde mina varor åkte på Gnarp´s Blommor å köpte mig 20 tulapner och en Bellis som jag ska sätt i mitt arr vid vedspisen hoppas hoppas den håller sig. Tycker alla mina blommor bara dör.. Men jag hoppas de vänder nu till sommaren=O)!

Ni som har vägarna förbi Gnarp´s Blommor kolla in skyltfönstret Dom har skyltat med Levande kycklingar Där! 

Molly hade varit där med Dagis å kolla! Stor killarna tycket de var roligt & kolla dom med!


När vi kom hem så hade Vi fin främmande! Min "faster" Gunilla & Min Farmor(Ruth) var här för att Gratta Molly i efterskott!

Hon fick en jätte fin Tröja med Pippi & Galonvantar!  Molly fick boken Tom Kitten av sin tremänning Nils & Dom på Torpet!


Nu ska jag börja med maten Å de är ju Fredag så i dag blir de Tacos!!! Har 2 bonus killar här i dag Abbe & Olle!


Önskar er en Mysig Helg!


Många Kramar

Av Anna-Karin - 29 mars 2012 21:44

I har har jag varit på personalmöte för mitt nya jobb för fösta gången. Träffat mina arbetskamrater, de känns jätte bra så här långt.

På måndag blir de en genomgång så då jobbar jag oxå sen är jag lediga 2 dagar sen sätter de i gång på riktigt. Kommer bli roligt å spännande.


Efter möte var jag in på Statoil tankande å Tvättade tvättade pärlan! Så nu är hon snygg å ren igen;O)!


Vart bjuden på middag hos svärmora i dag mycket god mat fick vi. De är ju sååå lyxig att slippa laga mat i bland. Hoppas hoppas att de blir bättre nu när jag börjar å jobbat nätter att jag får mer tid å laga mat. Nu ett tag tycker jag att de bara ska gå fort för tiden finns inte å stå  å laga från grunden på allt. Men de är ju så jag vill laga min mat.... Men men.


Min Älskade Prinsessa i sjöboden i helgen!

Sötaste Underbaraste Molly!


Nu ska jag hoppa i Sängen å sova sött!

Sov Gott & Dröm Sött!




Av Anna-Karin - 26 mars 2012 20:39

I dag fyller Min Älskade Prinsessan 3år, Hipp hipp Hurra! 


I dag kom Mormor å Morbror M, Gammel Morbror Johan, Titti å Hugo, Lena å Pelle, Sandra!


Molly fick så mycket fint av dom kläder, matbox, pengar, en låda till dockkläderna, skottkärra med leksaker, en skrattade Rosa Gris, Sandlådeleksaker, Hello Kitty skor. Hårspännen & Kläder!


Molly Tackar så mycket för alla Fina Paket hon fick!

    

Här kommer lite bilder sen i lördag

         


Lite presenöppning med Järdan!

 


Tårtan

   



Av Anna-Karin - 25 mars 2012 12:18

Nu Lyser solen å de fläcktar lite gran en underbar dag vill säga!


Tycker inte riktigt om att vi förlorat en timme i dag! Känner redan att jag ligger efter i allt jag ska hinna göra.


Först å främst ska jag torka golven på entervåningen sen om jag hinner så ska jag ta övervåningen.


Vill ju hinna vara ute å fixa lite i dag oxå=O)!


Vi fick finfrämmande i dag, Svärmora , Bosse & Hampus(hunden). Mycket trevlig kille å jätte go hund!


Får se om vi hinner ner å kolla lite när dom fixar med båten=O)! Kanske kan man knäppa några kort!



Nu måste jag ta tag i golven!


Önskar Er En Skön Söndag! 

Av Anna-Karin - 24 mars 2012 23:48

I dag har vi haft Kalas för Molly som fyller 3 på måndag!


Men vi kommer även ha kalas på måndag för henne. Dag en har bara gått i ett, hade tänkte jag skulle hinna skura golven oxå men de han jga tyvärr inte. Mne men får göra de i morgon i stället..


Kommer bilder i morgon, Nu vill jag bara lägga mig i sängen å sova. Super trött å lite små ont i knät...


Sov så gott!

Av Anna-Karin - 22 mars 2012 07:35

God morgon! Nu myser jag runt i min onepice som jag fick med posten i går! Super skön å mysig;)! Nu blir de frukost å sen dagis skola å jobb. Först ska Peter å Tim in på Bup en sväng. Ha en mysig dag! 

 
Av Anna-Karin - 20 mars 2012 18:35

Födelsedagspresent till Molly är något jag klurar  på nu. Hon vill ju så gärna ha denna rutschkana. Så jag tror de får bli den. Den är ju super för även lite stötte barn kan åka den. Som store bror. Nu ska jag sätta mig å mysa med min prins å prinsessa i soffan innan duschen kallar:)! Om vi får nå varmvatten tills dess vill säga. Kram 

 
Av Anna-Karin - 18 mars 2012 18:28

Nu har jag äntligen varit å köpt mig en ny bil:)! Inte världens rally bil men är sjuk nöjd=0)! Baby är hennes namn! Hon jag köpte henne av sa de:)! Kram

 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards