Alla inlägg under april 2012

Av Anna-Karin - 30 april 2012 14:30

Denna pastasås kan jag verkligen rekommendera! Vi köpte den i går när vi var och handlade! Tim åt lika mycket som mig och ville ha mer. Men då var de slut... Efter frukosten så tog vi traktorn till öran för att hämta sand till sandlådan! Tack snälla Ola för sanden!!!! Så nu är de bara lekstugan som saknas här på gården! Nä nu lurades jag skulle behöva skaffa en gungställning! Nu ska jag hänga ut tvätten! Å sen njuta av en kopp kaffe:0)! 

 
Av Anna-Karin - 29 april 2012 22:07

Nu har skafferiet fått sig en stor städning! Var å stor handlade i dag när vi hämtade Tim hos mormor Lisa!  Så för att allt skulle få plats så var de på tiden för en stor rensning! I morgon blir de till att kratta klart gräsmattan! Fick hjälp av Peter att kapa ner några buskar å träd! Så nu ska de bli fint i vår trädgård! Ska ta å safta mina bär som jag har i frysen oxå! Kanske jag ska göra de i morgon=0)! Nu ska jag kolla på lite tv innan de blir sängen! Jobbar 3 nätter nu sen är jag ledig 8 dagar Underbart!!! Har massor som ska göras:)! Sov gott å Dröm sött!!! 

 
Av Anna-Karin - 25 april 2012 10:32

Å hej å hå vad de går=O)!


Nu har jag så mycket inplanerat i min kaldender så jag blir lite yr=O)! Men 2 saker är nått som jag längtar så mycket till den ena är en kurs i maj 2 dag i Solan.


Å de andra är en helg i Stockholm i Juni, med Memo och Mamma!

Vi åker på fredag förmiddag ner till stockholm å bor 2 nätter på hotell, åker hem på söndag eftermiddag!


Jag fick bestämma hotell å då vart de ju såklart de HÄR!

Har bott där några gånger då jag varit på kurser. Tycker att de är ett jätte bra hotell Med Super trevlig personal!


Blir lite trång i rummet men de är ju inte nån Kärleks semester vi ska på=O)!


Så de hotellet kan jag varmt rekommendera!


Nu ska jag ta tag i mig själv å åka och göra några ärrenden innan jag ska hämta Prinsessan & Prinsen på barnehagen. Prinsen ska ha en kompis med hem i dag! Så i kväll blir de junis för dom!


Men nu glömde jag ju bort en sak till Jag & Lille Prinsen Tim Ska ju åka till stockholm i Maj oxå=O)! Vi ska gå på Gröna Lund å åka en massa karuseller å ha Super Roligt å Mysigt!

Å vi får även Abbe Å Zanna som sällskap på vår Tripp Underbart=O)!



Ha en Underbar dag!


Av Anna-Karin - 23 april 2012 18:46

I dag fyller min pappa 56 år och min lille bror 20 år! Så nu är vi hemma efter middag å tårta hos pappa. Mycket gott å så skönt att få slippa laga maten en dag!


Lille bror ska vi fira på fredag hos mamma. 


Har jobbat som en tok så tyvärr hinner jag inte med å blogga så mycket!  Hoppas den där appen kommer snart!


I helgen hoppas jag de blir finväder så jag kan vara ut å fixa klart krattningen å skruva fast bron som jag ska åka å köpa på lördag=O)! Hittade den på blocket å den är perfekt=O)! Sååå lycklig vart jag.


Jag höller på å bli galen på alla som spingar in i hallen med skorna på, Och alla dessam skitkläder! Snart kommer jag gå i tusen bitar för de är ingen som lyssnar på vad jag säger.... Av dom som bor här i huset!


Nä Nu ska jag ta å tvätta 2 små trötta barn...  

Av Anna-Karin - 2 april 2012 08:33

Nu är räkningarna betalda de känns så skönt när de är gjort! Lite sent men de glömde totalt bort de i förrgår.

Som man säger bättre sent än aldrig=OP!


Nu ska jag snart åka å jobba först jobba lite åt mig själv=O)!


Ska förförsta gången se min nya arbetsplats i dag! Ska bli spännande å se hur de ser ut där. Ska svänga in på birsta å byta Mollys skor hon ficka av mormor å ta en stl större om de finns=O).


Nu ska jag brassa på lite här...


Ha en Skön Måndag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards