Alla inlägg under mars 2013

Av Anna-Karin - 27 mars 2013 23:01

Tycker jag fått gått igenom så sjukt mycket, men de bara fortsätter!!!
Fattar inte varför livet är så orättvist...

Jag vill verkligen inte tappa min pappa!!!
Men tyvärr ser de inte så bra ut!!!
Barför just han, varför???

Jag som vill att han ska gå/leda med mig fram till altaret till min blivande man, vill ju att han ska få följa Molly i hennes liv, att dom ska få ha en massa morfar å Molly mys.
Sånt som jag aldrig fått med min morfar.
Han som lärt mig så mycket om allt! Jag vill ju att han ska lära henne de oxå!!!
Nu när han började tycka de var roligt att hitta på saker med henne.
Nä då ska han bli sjuk...

Fy fan vad jag hatar detta Jävla Liv!!!!!

De finns ju så många gamla som inte har nå liv ta dom före dom som har minst 40 år till å leva!!!!

Av Anna-Karin - 26 mars 2013 11:41

11:40 kom vår efterlängtade prinsessa till världen!
Å tänkt att de år 4 år sedan, men Känns som i Går!

På den första bilden är Sessan 10 min gamla
Och på den andra 4 år!
Så älskade från första stund!!!

Lite sorg i hjärtat har vi i dag, för Storebror skulle ha varit med oss sen i går. Men olyckligtvis fick han magsjuka :(!
Men som tur kommer de fler dagar <3!

Av Anna-Karin - 25 mars 2013 16:22

Tycket de skulle vara så skönt å komma hem!
Men de vart liksom mer på riktigt nu :(

Donar å fixar för fulla muggar hör hemma!
Satt upp en rullgardin i mitt sovrum & taklampa & bytt gardiner!
Satt upp en lampa i hallen oxå. En kvar men nu måste vi åka å handla innan de blir för sent!

Sen blir de hem å dona klart!
För de blir en tidig kväll i kväll,
Sjukt trött börjar jag å bli...

Undra vad man ska äta till middag då...

Av Anna-Karin - 24 mars 2013 22:47

I bland blir de inte som man tänkt sig. Vare sig man vill de eller inte...

Men de är bara å blicka framåt...

Visst de är skit jobbigt men låt tårarna rinna ett tag för de känns mycket bättre efteråt =`(

De är tur att jag har min älskade Sessa å Träningen, å Underbara E i mitt liv! Å alla andra oxå...

 


Man får hitta på saker för att få nått annat å tänka på. Har kollat runt på lite saker som ska inhandlas till lägenheten i morgon när jag och sessan ska på Ikea =)!

Då blir de  

Skrivbord till sessn

Skrivbords stol till sessn

Lampor till hallen, mitt sovrum å sessan rum.

Gardiner till mitt sovrum

Ett sängbord till min säng

Skulle vilja köpa ett nytt påslakanset till min säng men vi får se...


Sen blir de till å åka på Ica för att handla inför Sessans Födelsedag!

Tänk att hon fyller 4 år på Tisdag! Tiden går för fort...

 

Lite sur på mamma som ska åka på jobbet..


På Ica ska jag köpa ett par gardiner till vardagsrummet =)

Sen är de ganska klart i lägenheten lite små pyssel men de kommer de ju alltid vara =)!

Bara Älskar mitt Sovrum

 


Har lagt in semester i dag så nu hoppas jag att jag får de jag önskat =) Om då blir jag och sessan lediga 6 veckor tillsammans i sommar=)! Å vad Vi ska Njuta!!!! Vi ska även låna lill Prinsen oxå en massa <3!

Köpte oss nya snygga skor att njuta runt i i sommar =)

 


De var lite i från mig =)!


Ha de Underbart!


Kram









Av Anna-Karin - 5 mars 2013 00:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards