Alla inlägg under april 2007

Av Anna-Karin - 29 april 2007 20:28

Å nu är jag å lill hjärtat hemma igen, har varit hos farmor(svärmor) sen tidigt i lördags morse. De var meningen att vi skulle åka hem men då tyckte  hon att vi skulle sova kvar. De var skönt, brukar inte kunna sova när hjärtat jobbar natt men jag sov som en stock. fick även sovmorgon Tack snälla farmor! De var underbart, även om de inte hade varit uppe så länge de heller. Vi har vari ute å pysla hela helgen i går renasde vi rabetter å i dag har vi fixat med stengången som hon har, var till hennes syster å vattnade blommorna så då fick vi oss en prommis. Har ätit gott hela helgen. I går grillade vi i dag åt vi medelhavs kyckling å potatis låda. jätte mumisgt. Kollade på kort i går kväll de var roligt att se hjärtat liten.Tror att havs luften har satt sina spår, för både jag å tim var, är jätte trött. Nä nu ska jag hoppa i badet, de ska bil skönt. Å vad jag längtar efter min underbara älskling!

Av Anna-Karin - 27 april 2007 20:52

Å i dag kom lill hjärtat till oss, jätte skoj. de är så roligt att se vad han växer för varje vecka. Å bilr duktigare på allt, alltså en stor kille.

I dag har jag varit å handlat lite kläder till mig hjärtat å lill hjärtat. Till mig köpte jag ett par nya jeans ett par ljusa lee, Sötnosen fick ett par nya svarta byxor med döskallar på, två t-tröjor å en munkjacka med huva. jätte fin vart han:) å hjärtat fick 3par boxer kalsonger å två t-tröjer. Sen var jag å hjärtat på möljen å åt mjukglass.mumsigt Sen häntade vi lill hjärtat på dagis och åkte till hjärtats mormor å morfar, där fick vi tjockpannkaka med fläsk i. de var gott. efter de åkte vi å lagade hjärtas bil, som han körde sönder ute på en åker. Jag har ju 4hjulsdrift. hi hi säger jag. så nu låter han som en rallybil. Har haft lill hjärtat morbror på besök i kväll en trevlig prick å väluppfostrad kom å tog i hand å presenterade sig, mer än vad vissa andra inte gjort... men men, ska väl inte klaga har ju fått tillbaka våra kläder till  lill hjärtat nu, typ 2 1/2 månad senare. Nä nu ska jag gå å mysa med hjärtat innan han åker på jobbet å är duktig. 

Av Anna-Karin - 26 april 2007 14:38

I dag har jag å hjärtat varit å handlat sen när vi kom hem fick jag springa ner till tvättis för vi vart lite sen, å då var de nå som hade börjat tvätta:( men som tur bara i en maskin för den. man får vara en timme sen sen går den över om de är nån som vill tvätta. Men de hade bara gått en halv timme, tanter säger jag bara. nä nu är de dax att gå ner igen, men först ska jag dammtorka lägenheten. De är så skönt att ha de städat till helgen. Imorgon kommer lill hjärtat, längtar. Då blir de fart.

Av Anna-Karin - 25 april 2007 22:09

I dga har jag å hjärtat varit till gök olle den där gubben jag skrev om här om dagen. Jag väntade i bilen fick vänta i 1h10min suck skulle ha följt med. Sen var i å åt på rotan, de var gott tills jag hittade ett hårstrå i maten.blä

Sen så åkte jag hem å ringde till barnens hus i söderhamn skulle kolla om de hade ett halsband till gravida. men inte. För Kristina vill ha ett sådant men hon fick ett presentkort i stället, men de var till ett sådant halsband. Så jag komm väl dit efter fem å kom hem vid tio å de var ju bra för då slipper jag ha så långsamt när hjärtat jobbar. Han hade gjort varmamackor till jag kom hem. Han är helt underbar! Nä ska vara lite trevlig med han nu, han ser rätt rastlös ut.

God natt!!

Av Anna-Karin - 24 april 2007 20:51

I dag är de Tisdag och snart är de söndag, veckorna går så otroligt fort. I dag har jag faktiskt varit ganska flitig, började med att vakna med att vakna 05.15 när hjärtat skulle upp, men lyckades somna om. Klev upp vid 9 snåret, å fickade lite frukost sen ringde jag hjärtat. pratade med min mamma å de ringde min nuvarande chef(på mitt helgs jobb) å frågade om jag skulle jobba i sommar vilket jag inte ska:) Utan jag ska jobba på gruppboendet som jag jobbar på nu. lite roligt för han fick nog en chock. Sen ringde jag på ett jobb här i hudik så jag var dit med min cv hoppas att jag får jobba 50% där oxå i sommar för då kan jag kanske få jobba där i höst å framåt. Skulle ju sitta fint de. Så då jobbar man 150% i sommar. efter jag hade varit dit så åkte jag på lite äventyr, var ut mot hölick å kollade. efter de var jag å kollade på vår blivna säng, eftersom de är en kontenental säng så är den så hög så då ville jag se så inte sängborden blir jätte små. Men de vart super:) Efter de åkte jag å skulle köpa en födelsedagspresent till min kompis kristina men naturligt vis fanns de inet hemma. så då får jag leta i morgon istället. Åkte sedan hem å tog en tango med dammsugaren. var sedan ut å hjälpte hjärtat med släpvagnen. Nu ska jag dricka liet kaffe å unna mig en chokladboll.mums ska först försöka få liv i hjärtat, kommer att bil svårt. men har ju försökt i alla fall. 


Av Anna-Karin - 23 april 2007 21:19

Nu har en hel dag gått. I dag har jag å peter varit till nån gubbe i delsbo som har jätte mycket grejor. han hade även en flgplans tvätt. super cool var den.Hjärtat var intresserad av nån td 40, peter ska ha den till suggan. Men han är lite speciell så man kan inte fråga om han ska sälja nått utan man får han om hjälp å om han har några förslag.

Ja i helgen har de varit full fart jobbat å jobbat. middag hos mamma å rm på lördag. Å super god middag hos min underbara svärmor på söndag. De var meningen att vi skulle spela bingolotto men vi vart lite sen så då han vi inte. Vi fick en jätte god soppa som förrätt å sen en jätte god gryta till varmrätt. Sen så masserade jag henne. hon var jätte stel i ryggen. Efter de badade jag å mitt hjärta bastu. mysigt. Sen åt vi efterrätt memme nått finskt, såg ut som choklad men de var plommom å brunt farinsocker å så skulle man ha ovispad grädde till. De var helt ok.

Förutom att vi har till den där gubben åkte vi igenom norrbo, där var de fint. Vi åkte nån annan väg hem men den vet jag inte vad den heter. Har nyss duschat å den är så skönt när man känner sig lortig. Nä nu ska jag gå å kolla på lite tv tills de är sängdax. Nu är de bara 4 dagar kvar tills lill hjärtat kommer hem. Jag längtar, hoppas att han är frisk. Vi ska ju ha farmor(svärmor) helg i helgen som kommer. De ska bil jätte roligt att få komma ut på landet. De är så roligt för vi kommer så otroligt bra överrens.

god natt!


Av Anna-Karin - 23 april 2007 13:46

Å vilken helg. har jobbat fredag, lördag å söndag. Men är hemma i hudik igen. skönt. har inte haft tillgång till nån dator i helgen var hos mammsen på middag i lörddags å deras internet har bara laggt av. Oj måset gå ska hämta älsklingen på jobbet. Åter kommer vad som har hänt.

ha de!

Av Anna-Karin - 20 april 2007 22:24

I dag har de bilvit mycket skrivande, roligt. men har haft de jätte lugnt här på jobbet. Å nu ska jag hoppa i sängen. Men önskar att jag var hemma å fick sova med mitt älskade hjärtat . Men de får jag göra i morgon. De vart inge kvällsfika. vi kollade på tv i stället. båda programen var bra. Tycker om polis filmer å serier. ville bil polis när jag var liten, tycker även att de är intresant nu oxå men tror inte att de blir de, men vem vet. Har lite svårt att komma på vad jag ska bil när jag blir stor:) De kommer nog(hoppas jag). Nä nu är de sängen som gäller om jag ska orka med morgon dagen.

God natt på er!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards