Alla inlägg under juli 2008

Av Anna-Karin - 21 juli 2008 23:21

I dag är de ju måndag vilket betyder ny vecka nya möjligheter!

Framför allt 8 dagars ledig!!!!


I dag har jag varit en mycket trött tjej. Låg på soffan och sofftat mellan saker som ska göras. Tror de är vädret som gör att man blir så himla trött alla här på jobbet har oxå varit jätte trötta.


I morse så var hjärtat så himla mysig. Han skulle upp och jobba men ställde om klocka så han fick ligga och mysa med mig tills jag skulle kliva upp. Han har de lugnt på "jobbet", ge gjorde även att jag fick sova längre!

 Alla är på semester så han kan flexa som han vill. Men nu "jobbar" han bara i morgon sen har vi semester alla 3. Ska bil mysigt.


Nu ska jag hoppa i sängen om jag ska orka upp i morgon...


Natti natt!

Av Anna-Karin - 20 juli 2008 19:55

I dag var de så himla skönt att sluta jobba 10 i morse. Fick lite sovmorgon... Så himla skönt att få sova ut lite.


Vart sen hem från jobbet men men sånt som händer.


Var till min morbror och hälsade på, han hade köpt en häst & lånat en. De är ett sto och en valack. Kille var så himla fin... Stot var så där men några kilo lättare så är hon nog oxå jätte fin...


Sen har vi varit till pappa och pia. Hälsade på en snabbis.


Nu på kvälls kvisten har vi varit till svärmora och gratta henne. Fick underbart god mat & tårta!


Nu ska jag gå ut och kolla vad killarna gör ska snart lägga den minsta...


Ha en fortsatt Happy Söndag!

Av Anna-Karin - 19 juli 2008 22:32

Nu är jag på jobbet eller har varit här i 12,5 timme nu.


Har inte skrivit så mycket i veckan. De har varit lungt och skönt  hemmma hos oss. Har varit nerei norris och tagit mitt första dopp i år... En dag var jag till ella och hjälpte henne med att ta bort ett mögligt staket. Vi hade en hel dag. Jätte mysigt var de... Sen har jag och hjärtat myst en hel massa, så himla mysigt... De var de vi behövde. Har även varit och firat Jepp på födelsedagen.


I morgon när jag slutar så ska vi till svärmora och gratta henne i efterskott. För hon var på semester när hon fyllde år!


Nu ska jag Fixa klart så jag får hoppa i sängen. Har hafte en jätte bra dag med en lång prommis och solande. Jätte mysigt...


Hoppas att ni har haft en bra dag!!!


Natti natt!!!  

Av Anna-Karin - 13 juli 2008 23:44

I dag har jag varit så himla trött. Vart uppe sent i går så sov jag inte så bra heller natten tills i dag heller..


Som vanligt så är jag på jobbet, har varit jätte lugnt och mysigt i dag.


Sen kom ju min Go Gumma Ella och Förgyllde Min Kväll!

Tack för en Fab Kväll, med mycket girl-prat och gott fika! Roligt att bara sitta och mysa och prata. Underbart!!!


Nu ska jag hoppa i säng för min ögon håller på att ploppa ur huvudet! Så himla trött hela dagen... Inte van den här farten... Men jag har haft en bra helg!!!


God natt mina läsare!!!

Av Anna-Karin - 12 juli 2008 22:38

I dag när jag slutade jobba kom K och Filip och hämtade mig på jobbet för att sen åka in till birsta. Så vi var där länge och bara myste på. Åt lunch och sen åkte vi på barnenshus och kollade lite.. Sen vart de en handling innan hem färden.


Väl hemma så var de bara sätta i gång och plocka undan tvätten och allt annat som inte låg där de skulle... För vi fick middags gäster 18.00 Så full rulle har de varit...


Föjlde med dem hem en sväng sen på kvällen. Men de var lugnt eftersom jag ska jobba i morgon...

Vi hade jätte trevligt. Trevligt att träffa dem har inte träffat dem på ja 1 år kanske...


Som vanligt så är de sängen som gäller!!!

Av Anna-Karin - 11 juli 2008 23:33

I dag har vi lånat lille hjärtat på dagis. Så himla tråkigt saknar han så redan nu.

Vi klev ju upp tidigt i morse eftersom jag & hjärtat skulle i väg och jobba. Fast jag la mig en timme när vi kom till huset mn hjärtat var tvungen att åka och jobba. Skönt att få en timmes till sömn.


Har haft fullt upp på jobbet hela dagen, nu längtar jag bara hem till hjärtat!!!


Nä nu måste jag hoppa i sängen och jag ska orka upp i morgon.


God natt mina vänner!

Av Anna-Karin - 10 juli 2008 23:29

I dag har jag och lille man varit till mom och lille bror och haft de jätte mysigt. Vi fick jätte god lunch och fika. Killarna busade och badade. Sen var de dax att åka hem till hjärtat.

För jag hade lovat svärmora att hjälpa henne på cafet i kväll.


De var jätte lungt på cafet så jag åkte hem tidigare. Eftersom vi ska sova hemma i natt.


Natti natt!

Av Anna-Karin - 9 juli 2008 10:05

I dag ska vi på kalas igen! Nu är de min himla snälla svåger som fyller år. 22 år blir han i dag. Grattis grattis!


Nu ska jag gå ner och hämta lill hjärtat hos stora hjärtat! Hoppas vi får åka med i lasbilen en sväng, så vi kan fördriva tiden lite. För i dag är jag SÅÅÅ himla trött!!! Tror vi måste åka och hämta våran säng och ta med den till gnarp!!!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards