Alla inlägg under juni 2010

Av Anna-Karin - 16 juni 2010 21:44

I går var vi hos familjen S. De var väldigt länge sedan vi träffades.  Säger bara oj vad Killarna hade blivit stora...


Tiden går ju sååå fort och oj vad barnen hinner utvecklas...


Här kommer lite bilder:

                        


Denna Blid Är Jag Stolt Över

  


Nu tror jag att jag har fått tillbaka lite lust att blogga lite=O)


I dag har vi varit hos Theo med fam och fått lite mat mycket god mat! Jag han tyvärr inte att knäppa några kort när när jenn öppnade paketet...


Nu måste jag dricka vatten och sen ska jag hoppa i sängen!


Kram

Av Anna-Karin - 7 juni 2010 13:04

Nu ska jag städa av golven här hemma! Sen blir de full fart här hemma kl 15 ska vi hämta lille prins på dagis sen kommer Maja och ska vara med oss! Så i dag ska jag träna på att vara 3 barnsmamma;O)! Vi ska även åka på simskola med Tim. Medans han simmar så går vi ut och leker i nån lekpark=O)! Hoppas att de är fint väder bara.


I helgen har vi varit hos morfar och mormor(peters) och så glömde jag kameran hemma... Men jag är mycket dålig just nu på att knäppa kort. Känner att jag är inne i  nån done period. Men kan inte sätta fingret på vad.


I dag fick jag en längtan attak efter familjen S. Har smsat mamma i huset. Kanske kan vi göra lite knytis nån dag fram över=O)! Tim sa även att han saknade dom i går=O)! Sötis!


Nu ska jag städa klart!



Ha de så Gött!


Ska på husvisning nästa Vecka=O)! *LÄNGTRA Så Mycket*

  

Av Anna-Karin - 1 juni 2010 07:51

Välkommen Sköna Juni!

Tänk att de är 1 juni i dag. Oj oj vart tar all tid vägen???


Snart så börjar man jobb för sommaren oxå... De är inte långt kvar...



Av Anna-Karin - 1 juni 2010 07:43

Här hemma går dagarna så hilma  fort tycker att vi kliver upp och sen är de sängen...


I går var vi till min farmor och hämtade henneför ett besök hos frissan & ett på Agnetas Dam och Herr Kläder! Så nu är farmor sommar fin och fräch=O)! Tycker at de är viktigt att man får vara de även när man är gammal. Livskvalite de ska man ha även om man är gammal! Eller har jag fel?


Sen var vi till svärmor och fick  oss lite mat. Så i morgon ska jag dit och kolla på lite jobb=O)! Tror de kan vara mycket rolit bara man kommer in sig lite mer med allt som de innebär att jobba som försäkringsmäklare=O). Jag kanske sadlar om och blir de jag med=OP!


Nu ska vi fika lite frukost och sen är de dagis dax för molly och jag ska besikta bilen till pappa. Sen vet jag inte vad de blir...


Kram till er!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards