Alla inlägg under januari 2013

Av Anna-Karin - 16 januari 2013 01:46

Har massor jag vill skriva men vet liksom inte vart jag ska börja....


Just nu var de bara stillestånd i huvudet.


Undra om man ska slå på tvn igen å försöka sova. Nyss burit över sessan.
Eller ska jag fortsätta med musiken!?!?
Men nu kom hon igen så jag testar å slå av musiken med...


Bara de att de är nått som snurrar 400 km i timmen i mitt huvud...
Fattar inte varför fattar inte mig på de så mycket. Men är väl kanske de som är meningen eller???


Nä måste nog sova på de över natten!


Natti natt!

Av Anna-Karin - 9 januari 2013 03:07

Hade skrivit ett jätte långt inlägg å när jag ska godkänna de står de du har blivit utloggad....

Less är mitt namn nu!


Körde ett pass Step i dag Underbart de kommer jag Verkligen förtsätta med!


detta får bli allt nu orkar jag inte mer =OP! får se om jag åter kommer lite senare i dag=O)


Av Anna-Karin - 6 januari 2013 22:19

I dag är de sista dagen på denna Julledighet =(!

Disken är klar å jag sitter i soffan kollar på tv men lyssnar på musik =0)! Fattar inte varför med de är jätte ofta jag hör så... Knasiga Jag!


Har verkligen kommit igång med Träningen igen! Å de är Underbart, tänkte ha en ledig dag i dag men vart sååå sugen å testa Body Attack så jag sprang dit å körde ett prova på pass på 30 min å sprang hem :).
Sjuk Skönt =0)! Så i veckan Kör jag på igen!
M Body Pump
T Step
O Body Pump
T spring tur å hemma träning
F Ledig
L Body Pump
S Get Fit lr Funk Gym Kettellbels
Så set mitt tränings schema ut för denna vecka ;)!


Nä lacka klona sen hoppa i sängen!
I morgon ska jag passa på å sola när jag ska på möte i Hudiksvall =0) passade på å gjorde de i fredags efter jobbet! Vill få färg på kroppen så man inte ser ut som ett kylskåp =P!


Kramar <3

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards