Alla inlägg under juli 2013

Av Anna-Karin - 31 juli 2013 23:14

Säger bara Jäklar vilken träningsvärk jag har... Men nå grymt skönt ;)
I morgon blir de ett till pass samma lika som i går men nu blir de 20 kg på stången istället för 18 kg.
Kommer bli nå grymt jobbigt men nu över vi lite så man har nått å kämpa för ;)!

Tröttis är vad jag är, Molly har stökat på nätterna för nu är de sova i din säng som gäller, första natten sov hon hela natten, andra vaknade å tjurade lite. I natt vaknade hon å somnade snabbt igen Underbart :)!

Sen har de blivit sent i sängen flera nätter i rad å de känns på :)
Men de är de värt varenda lite minut, För de har varit så mysigt & trevligt!

Snart dax å göra 4 nätter vill inte men de funkar ju bara man gjort första! Blir mycket träning hoppas jag :)!

Nu måste jag förflytta mig från soffan till sängen.

God natt!
Kram

P.s kommer nog bli några låsta inlägg nu men de får ni stå ut med :)! D.s

Av Anna-Karin - 29 juli 2013 11:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna-Karin - 29 juli 2013 00:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna-Karin - 26 juli 2013 02:32

I dag fick jag så mycket mys när jag hämtade Tösen hos sin far hon skrek Mamma när jag kom med bilen å kom springades mot mig å upp i famnen sen skulle hon inte gå ner på bra länge =) Sånt värmer sååå i mitt hjärta!


Vi kollade på jodrgubbarna som är i trädgården i huset hon tycket jag skulle kolla på dom å smaka en eftersom hon & jag fixade ordning de förra sommaren =) Å dom smakade Ljuvligt!


Men efter de satt vi oss i bilen för att åka till mammamormor. För att städa tösen å sen vinka av dom =) Lite mycket mys han vi med. Hon var så lycklig när dom åkte vinkade så glatt till mig.


En mys bild på oss när vi Kramas på mormors altan

 


Har lånat en hjälm tills i morgon å den var ny sitter som klistard så han har jag har på mig i 2 timmar här på jobbet för att den ska formas lite mer efter mig =) Kollegan skrattade bra när jag drog på mig den =P

 


Ha en Underbar Helg!!!


Kram<3

Av Anna-Karin - 25 juli 2013 00:21

Är de nu kvar tills jag ska hämta min Prinsessa Å vad vi ska pussas å mysa<3!

Innan hon å mamma åker till fjällstugan.

 

Då är de bara en natt kvar i morgon sen har man semester några dagar igen =)


I morgon ska jag träffa Anna på en kopp de ska bli roligt de :)


Å i dag har jag haft en jätte mysig dag började med å åka till frissan sen åkte jag å hämta en Vän/arbestkollega för lite inhandling av mat. Hem bytte om gav oss ut på en pw med lite löp =) men hon fick skavså av sina skor så vi bytte å vad fick jag ju skävsår =( men den ett compedplåster så är de bra nu. Sen sofftade vi med lunch å vila i soffan. Gick ut å la oss i gräset å solande. Vi gick in då gjorde jag lite middag å målade mina naglar =)

Ska till henne efter jobbet i dag då blir de träning sen sova lite för att sen åka å hämta sessan!


Några bilder sen i dag 

         


Hoppas Ni sover Gott =)


Kram

Av Anna-Karin - 23 juli 2013 21:28

I dag har jag packat såg nästa ut som jag skulle vara borta 1 månad ;)

Kläder till Molly som ska till fjällen med mormor, till mig både vanliga kläder, träningskläder och mcstället :)! Massa vart de i allafall å jag tror jag fick med mig allt :)!

Nu har man 3 nätter framför sig sen en massa roligheter :)

Var i hjälpte Kalle å frissa häcken i dag jäklar va bra de vart ;)! Han vart nöjd å de var ju mycket bra.

Ska ju få sova hos min tjejkompis som bor väldigt nära jobbet å de ska bli grymt skönt :)!
Tyvärr vart de ju lite saker på dagarna med förhoppningsvis kommer de fler gånger :)!
Vi får en heldag på fredag :)!
Då blir de träning å shopping;)

Nu ska jag jobba vidare!

Kram <3

Av Anna-Karin - 23 juli 2013 01:47

Denna vecka är de massa inplanerat som jag verkligen ser fram emot!
Färga håret ska jag göra, hämta Sessan en dag tidigare för hon ska åka med mormor tills fjällstugan bara dom 2.Tror hon längtar jätte mycket.
Å jag längtar jätte mycket efter henne!

När jag tänker på fredag så gör min mage frivolter ;)!
De är nått jag verkligen ser fram emot, Även lördag kväll men mest Fredag!
Håll tummar å tår att de är finväder å varmt på fredag eftermiddag/kväll!
För då blir de åka av ;)!

Hade ju sån mega tur att morbrors kryss Anna hade sina mckläder kvar å Bästa av allt är att dom passar super på mig =)
Å vad jag Längtas!!!

Nu måste jag sova.

Kram <3

Av Anna-Karin - 23 juli 2013 01:36

I lördags var de summer meet & cruising i stan. Självklart var jag ner med pärlan på kajen en sväng :)!
Å på kvällen var de dax för första testa på åket!
Å de gick bra ända tills dom skulle åka å käka mat! På Statoil fick hon för sig å trycka ur sig växellådsoljan :(
Så få var de ju bara å slå av å parkera! Tyvärr var jag inte med när de hände men min Underbara Vän Kalle var ju precis på plats så han hjälpte till! Vad skulle jag göra utan dig... Sa till han i dag att jag tror jag adopterar han som pappa ;) Han bara skrattade :)!

Iallafall har den ståt på Statoil men i kväll så var vi å kollade läget å naturligtvis så tror man ju de värsta men hade sån jävla tur att de var nog bara en vanligt överhettning för när vi fyllt olja å startat lite försiktigt så Funkar Allt!!!
Sååå Lycklig är jag nu! Men måste liksom ändå få tag på någon som ska fixa de där himmlans staget...

Nu står hon i sitt vintergarage å vilar tills jag har någon som vill hjälpa mig! Eftersom jag inte har fått någon P-plats hemma.

Men vi hade en jätte roligt kväll ändå :)!
Förutom att de var någon som snodde mina skor... Mina fina klackskor är nu borta :(

Bjuder på några bilder!

Kram <3

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards