Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Packat å packat!

Av Anna-Karin - 23 juli 2013 21:28

I dag har jag packat såg nästa ut som jag skulle vara borta 1 månad ;)

Kläder till Molly som ska till fjällen med mormor, till mig både vanliga kläder, träningskläder och mcstället :)! Massa vart de i allafall å jag tror jag fick med mig allt :)!

Nu har man 3 nätter framför sig sen en massa roligheter :)

Var i hjälpte Kalle å frissa häcken i dag jäklar va bra de vart ;)! Han vart nöjd å de var ju mycket bra.

Ska ju få sova hos min tjejkompis som bor väldigt nära jobbet å de ska bli grymt skönt :)!
Tyvärr vart de ju lite saker på dagarna med förhoppningsvis kommer de fler gånger :)!
Vi får en heldag på fredag :)!
Då blir de träning å shopping;)

Nu ska jag jobba vidare!

Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards