Alla inlägg under februari 2012

Av Anna-Karin - 29 februari 2012 22:14

Älskade tvätt vad skulle jag göra utan dig? Detta är 2 av mina 3 högar jag har vikt i dag. Har hunnit plocka in en hög oxå=0)!Nu plocka in resten å sen sängen!!! God natt Sov så gott! 

 
Av Anna-Karin - 28 februari 2012 14:08

De känn som jag har en golfboll i mitt knä... Men de har jag inte de är min Minisk som inte tycket om min Spring/powerwalk i går... Oj oj hoppas jag kan köra spinningen i kväll.


Sötaste Ella skulle svänga in på classe å köpa ett knä skydd till mig... Hoppas de blir bättre med knäskyddet.


I dag gör de trökt på jobbet ingen som vill prata med mig..


Kollar på ny bli har jag oxå gjort men jag hittar inge som känns Super men så kom jag på att pappa ska ju byta bli så jag kanske köper hans=O)! De är ju Underbar att Köra, de är en Volvo v40 -04. Känns jätte bra ju mer jag funderar på de=O)!

Har kollat på några Audi a4 men dom har ju gåt så sjuk lång å dyr är dom oxå.


Helgen har varit roligt. På lördag så åkte jag med min morbror å hans sambo till Hassela på Skoter. De är nog 10 årsedan jag körde skoter på Riktigt. Man var skapligt mör i kroppen, men ingen träningsvärk föruton några konstiga punkter i ryggen.


Söndag var i igen till morbror å åkte lite häst meningen var att jag & Prinsessan skulle köra hem skotern med då fick hon en allerigsk reaktion så då fick mormor/mamma komma å hämta oss å skjussa oss hem. De gick över men svullen å prickig vart Sessan.. Men vi ska testa igen för att se om de är nån förkyldings astma hon har. För vi var ju där förr förra helgen i samma stall å då reagerade hon inte alls...


Nu ska jag jobba klart så jag kan åka å hämta kidsen för att sedan ladda för lite spinning=O)!



Ha en Underbar DaG!


Av Anna-Karin - 23 februari 2012 11:55

I morse så hittade jag denna sötsak i min Jacka. Helt plötslig från att ha känts sig lite små fil känner jag mig lite fräschare:)! Tyvärr är de inte min klocka utan min lilla prinsessas. Men nu tror jag att jag måste köpa mig en oxå. Den är super bra i storleken! Köpt den på kappahl för 129 kr tror jag. 

 
Av Anna-Karin - 22 februari 2012 16:56

Dom två andra sidorna:)! 

 
Av Anna-Karin - 22 februari 2012 16:44

Detta vårar hus. Som ska målas om till sommaren. Bild nr 1 ska bli grovingång. Bild nr 2 är baksida där blir de förhoppningsvis altan till sommaren. Men den stora frågan är ju vad ska huset bli för färg??? Jag vill ha vitt men ska de vara nån mer färg eller bara hel vitt?? Hjäl mig snälla=0)!

 
Av Anna-Karin - 22 februari 2012 09:02

Sjukstuga var de här!!! Molly har feber å är snorig jag har feberkänning å halsen hostar å kraksar. Tur de finns näsdukar som är mjuka för prinsessors känsliga näsor! Har som mål under dagen att tvätta några maskiner smutstvätt. Hoppas du är frisk å kry! 

 
Av Anna-Karin - 21 februari 2012 09:20

Njuter av solen innan jag ska gå in på kontoret å jobba! Älskade sol jag blir sååå glad av dig=0)! Nu ska jag strax få besök av Länsförsäkringars assistkontakt Jocke:)! Alltid lika roligt att få lite besök... 

 
Av Anna-Karin - 12 februari 2012 11:33

Nu har jag å sessan varit ute på en tur! Sessan hade blandade känslor väver turen=0)! Men nu är de träning som gäller:)! För jag tycker de är Underbart att vara ute å åka... Kram

 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards