Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna-Karin - 28 augusti 2010 10:46

I går var jag på birsta och handlade lite kläder åt MIG och prinsessan. Och de var sjukt länge sedan jag handlade kläder till mig själv. Jag handlade 3 tunkior på Zizzi´s och ett par leggings. Sen vart de en en svart kjol, nagellack, trosor från lindex.  

Men jag skulle behöva mycket mer men de får jag ta lite längre fram.

Molly fick en ny klänning från Villervalla och en ny NovaStar tröja Detta handlade jag såklart på PirumParum!

Sen fick sig även Porlan&Pyret en på hälsning av mig. Där handlade jga ett par hängselbyxor och en rosa/vit randig tröja och 2 par sockar.


Sen var jag på ica och stor handlade kan man säga=OP. 3278:- gick de kalaset på. Men nu är de fullt i kylochfrys=O)!


Igår kväll så åt vi kräftor premiär vart de för oss! Mycket gott och trevligt sällskap hade vi!


Nu ska jag fixa lunch åt min stora&lilla Prins och Prinsessa!


Vi har fått en sandlåda i dag av min snälla Morbror och hans sambo Titti ! De tackar vi såå mycket för. Ni ska få en middag någon dag!


Nu måste jag sluta annars så blir jag kvar här resten av dagen...


Önskar er en Underbar Lördag!


Kram

Av Anna-Karin - 26 augusti 2010 14:43

Oj oj vad tiden går fort. I dag blir min älskade Prinsessa 17 Månader.


Plus att jag har fått en mycket efterlängtat samtal i dag! Vi har fått en dagis plats och där vi ville dessutom.


Jag fick dessutom mycket bra lön=OP 7tusen mer än min kära Sambo.Hihihi


Nu har jag varit och laggt in ved i pannan så jag kan få lite varmt och lite varmt vatten...

.   

Av Anna-Karin - 26 augusti 2010 11:21

Äntligen har de hänt, Vi har köpt hus!

Jag trivs så otrligt underbart mycket!

Men visst är de mycket att göra men de får man ju räkna med=O)! Men de är stort och mycket bra planlösning. Vilket jag verkligen gillar.


Så i morgon ska jag in och köpa färg för här ska de målas och fixas i helgen=O)! Vi har gjort en jätte rensning ute på träd och busk. Och så har min underbara Pappa börjat hjälpa oss att måla framsida på huset och de kommer bli kanon fint=O)!

Ska lägga upp blider de på så fort jag kommer mig utanför med kameran när de inte regnar...


Vi har snart sovit här i en veckas tid=O)! Sover som en stock på nätterna. Molly sover nu oxå mycket bättre på nätterna än när hon delade rum med oss. Hon Verkligen Älskar att bo i hus=O)!


I går hade vi främmande av Molly´s Prins Affe och Therese. De var mycket roligt! Molly är sååååå Förtjust i Affe. Dom låg och myset i vårna säng(tillfälliga En luftmadrss från jysk)=O)! Gull ungar...


Molly kissade i pottan i går för första gången helt själv=O)!

Mamma´s Duktiga Prinsessa!


Nu ska jag värma på lite lunch till mig. Sessan sover och jag är mycket hungrig.


Kram!  


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards