Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Karin - 31 december 2009 13:24

I dag är de sista dagen på 2009.

Puh vad ett år går fort, Detta År har de hänt mycket i mitt liv. De största som kan hända en människa Att bli förälder!

Helt underbart tycker jag de är att vara Mamma!


Skrev ett långt inlägg i går men nu när jag kollade så fanns de inte, då blir man såå less...  


Nu ska jag försöka lägga över bilderna jag har knäppt med min kamera till datorn.


I kväll ska vi på Nyårsbal på Slottet Rönningen=O)! 

Hoppas på en Super kväll med mycket Trevligt Sällskap & God Mat, Dryck!    


Önskar er Alla Bloggisar Ett Gott Slut & Ett Gott Nytt ÅR!

Kramar

Av Anna-Karin - 29 december 2009 21:47

Nikon D5000!


SÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!!!!!


Äntligen!


I morgon kommer de Kort =O).


Natti natt


Måste återgå till tvätten inna jag ska åka och hämta min svåger´s filckvän!


Kram

Av Anna-Karin - 29 december 2009 21:20

Äntligen har jag Fått lånat svärmoras internet.

Så nu kan jag uppdatera=O).


Jul en har varit mycket Bra. Vi var på gröt frukost hos mormormamma & Rickard, mycket gott med min älskade mamma´s gröt. Öppnade lite julklappar eller Tim och molly fick nått. Eftersom vi skulle dit på juldagen så fick vi vänta=O).

Var en mycket glad tim efter öppningen=OP. Han fick lego city och kläder, Molly fick en jätte söt haklapp som de stod Nått med Varför tomten? Jag har ju mormor!  Sen en jätte fin mjukis dress av morbror Adam och Linnea.


Sen vidare till morfarpappa & Pia, hämtade farmor oxå=O). Vi fikade och hade de trevligt. Sen fick barnen öppan lite julklappar tim fick en jätte läcker Kran (hjärnsläpp på vad de heter) åter kommer med de.  Molly fick en bobbis en svart med Fulda däck;O). Och en nike mjukisdress. Efter kalle så åkte vi till vår slut station Svärmorfarmor.


Där åt vi julmat och väntade på tomten=O). Efter mycket lång väntan så kom den mycket efterlängtade tomten. Tim fick en ljusdals Spark, underställ och strumpor. Molly fick sitt efterlängtade överkast från Lexington=O). Jag och Min älskade sambo fick jätte fina lampor och lampskärmar=O). 


Bra dag med lite tjafs med så är de ju =O)...


Juldagen åkte lill prinsen, så vi var hem en sväng och lämnade han och tog in posten hälsade även på gammle morfar på sjukhuset!

Sen åkte vi till mammamormor & Mr M.

Fick jätte god mat och jätte fina jul klappar!

Molly fick en HelloKitty gå vagn, jättefina kläder och leksaker med mera=O).


Tusen tack För alla Fina Jul klappar!


Kram       

Av Anna-Karin - 27 december 2009 13:43

Nu är vi hos Kristina med fam och hälsar på så då måste jag passa på att kolla bloggen och mailen.


Ska be svärmora ta med sitt internet så jag kan blogga=O)...

Av Anna-Karin - 20 december 2009 17:26

Har jag haft internet så jag har bloggat med nu är de så att vi bor hos mormor för att morfar ligger på sjukhuset. Har gjoet så sen i torsdag, de är därför jag inte har bloggat.

Så vi kommer att bo där tills morfar får komma hem igen.


Men jag tror jag ska fråga svärmora om jag får låna hennes dator känner att jag missa så mycket med bloggen som jag inte vill missa att skriva.


Nu händer de ju så mycket med min lilla Prinsessa, hon börjar dra sig upp mot saker, öppnar lådor & och ålar fortare nä fortast. 

De går ju så himla fort nu när hon väl har börjat=O).


I dag åkte hon pulka för första tycket de var sååå Roligt!


Nu är vi hos mamma på middag.


Nu har ni fått en lite uppdatering=O)!


Kramar Från Oss!

Av Anna-Karin - 16 december 2009 12:45

        


"Jag tävlar hos KisseGirl om ett bokprojekt hos solentro till ett värde av 500:-"

Av Anna-Karin - 16 december 2009 12:29

   

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett STAR Påslakanset (Lundmyr of Sweden) från Barntyger!  Var med och tävla du också!”

Av Anna-Karin - 14 december 2009 22:00

I dag skulle vi ev ha åkt och hälsat på affe och Therese men hörde inget från dom så lästa jag på bloggen att affe blivit dålig igen=O(. Krya På Dig Affe!


Så vi ringde och frågade Kristina om vi fick komma och hälsa på. Och de fick vi=O)!


Vi har haft de så himla mysigt! Fått super god lunch och middag! Tusen tack gumman!

Vad har vi gjort då, pratat en massa, ätit gott, varit ute på en promis till postlådan! Och druckit kaffe oc lekt med barnen!


Och så har jag test knäppt med kristinas nya objektiv=O) så jag har knäppt korten på Molly i förra inlägget;O)!


Ha en underbar Måndag kväll!


kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards