Alla inlägg den 9 december 2009

Av Anna-Karin - 9 december 2009 20:53

I dag ringde jag till dom jag skulle jobba åt på fredag för jag känner mig inte nå bra i kroppen. Helt slut skulle vara en bra beskrivning.


Nu har jag fått hem pallen! Super fin måste jag säga.

Ett minus bara, att bokstäverna var bara målad på sidan uppåt. Tror de kommer att skava bort. Men jag åter kommer om de...


Nu ska jag kolla på lite tv och vila upp mig. För i morgon är de Lucia på dagis för lille prinsen! Ska bli så roligt att få kolla på de=O). Synd att jag inte har nån kamera...


Måste nog ringa till svärfar och gärdan och kolla hur de är med dom...

fast de blir nog i morgon de!


Ha en bra kväll!

Kramen till er!

Av Anna-Karin - 9 december 2009 20:21

Vi testar vår Tur hos

  

"Jag är med i utlottningen om ett presentkort eller "julpaket" från BestKids hos Tant Ulrika"

Av Anna-Karin - 9 december 2009 19:44



   

"Jag vill vinna EN VALFRI SAK från Trend4you hos Tant Ulrika!"

Av Anna-Karin - 9 december 2009 07:52

I natt har jag inte sovit så mycket... Har en snorig prinsessa här hemma. Tror även att jag håller på att bli sjuk i igen. Nyser och är allmänt död i kroppen.

Vill inte vara sjuk nå mer nu tycker att vi inte varit nå annant ett tag nu.

Kanskse de var Affe prins baciller som inte tycket om oss? 


Jag ska ju jobba på fredag men jag känner att jag måste nog ställa in de inte så roligt att vara sjuk när man ska servera julbord.


Nu vila oss frisk!


Kram 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards