Alla inlägg den 4 december 2009

Av Anna-Karin - 4 december 2009 21:42

I dag har de verkligen varit full fart!

Hämtade ju lille prins i dag och de skulle jag inte ha gjort.

För Ska_ skulle ju börja tjafsa igen. Så de var ju sista gången jag hämtar han själv. Så nu fick man höra att hon de gjort en anmälan mot mig och peter och hon hade Bildbevis.

Men fråga mig inte vad vi gjort för de fick jag inte veta.  

Men de åter står väl att se, de kommer ju en soc tant till oss på måndag som ska göra ett hem besök. Eftersom jag gjort en orolighetsamnälan för tim när han är hos henne. Eftersom de inte stod rätt till där i sommar...


När vi kom hem så fortsatte jag och städade så nu är de mycket mysig med Julgardiner uppe och kuddar och filtar=O). Men jag har inte pyntat nått de gör jag nog lite närmare JUL=O). De är första året jag sätter upp gardinerna så här tidigt. Men de brukar ju vara Så mycket så de blir ju lätt stressig då så i år gjorde jag de lite tidigare.


När sätter ni upp era JulGardiner?


Nu ska jag hoppa i sängen för i morgon ska jag jobba=O)


Hoppas Ni Haft En Mysig Fredag!


Kramar


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards