Alla inlägg den 5 december 2009

Av Anna-Karin - 5 december 2009 21:46

Å vad jag vill Dansa!

Har nu bokat med jennifer att vi ska ut på dans!


Nu ska jag hoppa i sängen och sova gott tills i morgon!


För i morgon ska jag och prinsessan till Prinsen och Therese!


Natti natt!

Av Anna-Karin - 5 december 2009 14:15

Nu sitter jag i skrivandes stud på jobbet=O). Allt mycket lugnt och skönt=O).

Verkat funka super hemma för mitt hjärta oxå;O). En bra dag är alltid skönt.


Vad blir de i dag då ja mys och lugn. Nån helg måste man ju få de oxå.


I morgon ska vi till Therese & Affe=O) Ska bli mycket Roligt att få träffa dom. Sen blir de Babysim sista gången på denna kurs. Men vi har ju anmält oss till fortsättnings kursen sen går vi nog inte nå mer. Tror de räcker för då har man ju fått lite kött på benen. Snart öppan dom ju badhuset i iggesund så då ska vi dit och bada. Nått jag och peter måste bli bättre på att göra med barnen. 


Nu ska jag koka kaffe så ska vi se om min huvudvärk släpper;O). Hoppas!


Önskar er en Mysig Lördag!


Kramar Till Er! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards