Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

De var väl värt de!

Av Anna-Karin - 4 maj 2014 15:46

I fredags skulle jag ha jobbat dygn men jag jag Längtade såååå mycket efter min Älskling så jag kompade natten =)

Tror han vart lite snopen när jag kom in till Björn och Helena. Men när chocken lagt sig tror jag han var lite nöjd iallafall.


Detta är något jag aldrig skulle ha gjort förr. De fanns inte på världskartan då. Men nu gör de det å de är så Underbart! 


Dagarna bara flyger fram och inte hinner jag de jag vill göra heller...

Men nu måste jag ta tag i sängen till sessorna =) Inte så mycket kvar. 


Livet är Underbart, jag trvis verkligen med allt!

Jag har en Underbar sambo, de känns Verkligen så bra,

Jag hoppas för allt att de kommer fortsätta vara så här livet ut!

Visst har vi våra diskutioner, de sticker jag inte under stolen med men vi diskuterar och sen är de bra å tänk att kunna pratat i normal samtalston. utan att de är någon som skriker att man är nån jävla hagga eller liknande till mig. De är Helt Ok måste jag säga =)

Jag har fått 3 Hel Goa och Underbara bonus döttrar. Vi kommer mycket bra överrens och de funkar Super!

Sen har jag ju min Egna Underbara lilla Tös Molly BusMus, som jag längtar Tok Mycket efter varannan vecka, men hon vill ju träffa sin pappa oxå så de är ju tur de finns telefon.


Vi bor ju precis som jag vill bo på landet i hus, jag trivs väldigt bra i huset.

Har ju fått lite min prägel på de med hjälp av lite gardiner och pynt =) Sen har jag ju tapetserat om en vägg i mitt och J´s sovrum. Från ful grön till vit och fin =) Finns ju lite annat smått å gott som jag skulle vilja fixa med alla saker har sin tid =)

Å nu är prio ett att få till M&E´s rum . Sen är de dax att ta tag i allt ogräs ute i rabatterna. Höll på med de i lördags med då kom de ju sååå mycket hagel så de vart ju bara lera i  rabatten =(


Älskar att pyssla på hemma lika mycket som jag älskar att somna på älsklingen i soffan på kvällen. Som i går, skulle jag ha jobbat dygn men jag kompa och tog på mig lite extra framöver.

När jag kom hem hade jag köpt med mig så vi skulle äta ost och skinka trodde J men jag hade köpt så vi skulle äta räckmackor, så vi hjälptes åt å fixa mackorna gjorde en kopp te och myste ner oss i soffan. Sen la vi oss och kollade på beck men jag hade sett den så jag myste ner mig i <3t´s arm å somnade så sött! Snacka om att de var en Helt Fantastisk avslutning på Helgen <3!


Att känna detta lugnt är så skönt å inte behöva gå runt å vara stressad och sur. Kom på å tänka på hudik kalaset förra sommaren när jag träffade min x svåger när han undrade om jag var dyngfull eftersom jag var så glad! Nä jag hade druckit 3 glas vin. Men jag är inte en sur tjej egentligen men om man är konstant sterssad så blir man nog sur och grinig. Så när jag svarade att nä de är jag inte så han så förvånade ut ;)


Appropå den kvällen är de den Bästa Kvällen på många år ;).

Den kommer jag aldrig glömma. Men när folk frågar om hur de vart vi och  jag berättra om blir J lite röd i ansiktet. Undra om de kan bero på hans snack med Jenny =P 


Nä lite nytta måste jag nu utföra =)


Kram





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards