Alla inlägg under januari 2014

Ny!

Av Anna-Karin - 29 januari 2014 15:01

Äntligen har jag hämtat ut min nya mobil =) Riktigt njöd med min nya vän.

Nu har jag längre ingen lägenhet utan vi bor på ett ställe, men de har vi ju gjort någon månad ändå. Vi trivs mycket bra. Visst jag hatar att inte ha den ordningen jag vill men i går körde jag 8 maskiner tvätt ;) och sen drog jag av golven. Sötaste Emla tog golvet uppe?

Vi hade middags främmande i går av min bror å memo med goaste magen. Vi plockade ihop lite bebbe saker som dom ska låna. När man börjar dra i dom där sakerna börjar suget efter en till liten prins eller prinsessa komma. Men nä visst skulle jag kunna ha en till men just nu nä. Blir ju snart faster så då får jag passa på å snusa på den lilla skrotisen. Ett tag hehe...

De var ju så mysigt å äntligen få ha bror å memo på middag?! Saknat dom som tusan..

Måste köpa mig en duttpenna och en skal till min nya. Sen måste jag fixa ett kapell till forden =)

Nä nu ska jag göra lite nytta =)

Av Anna-Karin - 26 januari 2014 15:25

Skryta lite =)
Jag har då träffat världen bästa jag!
I går var han och H (hans vän) å plockade ur min lägenhet! Allt som var kvar tog dom med sig...
Plus att han hade Molly med sig hela dagen eftersom jag var på jobbet.
När jag pratade med han lät Molly så glad roligt å höra!

Sen när jag kom hem både i fredags och i går hade dom tänt ljus å lagat Gomiddag. Fick ett glas rött i handen sen var middagen serverad!
Vilket lyx, har jag då aldrigt varit med om förut.
Eller jo fast då var jag väl 13 år och bodde hemma med mamma ;) fast då var de saft i glaset!

I går när vi satt i soffan fick jag några kyssar å jag vart helt snurrig. Helt galet har aldrig känt de snurrat så mycket i mitt huvud.
Helt klart Underbart, men undra om jag kan ta nått mot åksjuka ;)

Jag är en mycket lyckligt lottad tjej, som sopade banan "fri" från konkurrenter.
Finns väl en som hänger kvar men där har vi väldigt väldigt olika åsikt men
Time Will Tell vem som har rätt ;)

Jag kan inte få de så mycket bättre än vad jag har de med mitt <3!

Jag är stolt att få vara din Flicka!

Hoppas ni har en mysig Söndag!
Kram

Av Anna-Karin - 25 januari 2014 11:49

Näst sista av mina saker ur lägenheten. Tyvärr är jag inte med å hjälper till, å de är nått jag hatar...

Jag är nog en äkta göra själv tjej jag ;)!
Visst kan jag be om hjälp men å be om hjälp å inte vara med själv de är Verkligen inte min grej...

Har kört lite marklyft å benböj nu för å släppa ut lite ångest!

I morgon ska jag nog kliva upp tidigt å köra lite innan jag börjar jobba :)
Saknar träningen som in Hell!

Så nu är de dax att ta tag i de igen :)!
Fr.o.m Fat To Fit står på schemat. Fast jag är nöjd att jag hållet min vikt sedan ett år tillbaka :)!
Lite upp å ner men så är de ju när man Kär ;)



Augusti 2012

Ca 13 månader senare :)
Syns kanske inte så mycket på bilderna men på vågen -13 kg å massa mer muskler :)

Nu är de dax å ta dom sista 10 kg som ska bort ;-)

Så behöver jag inte heller så mycket tyg till mina trosor ;-) hehe..

Kram

Av Anna-Karin - 24 januari 2014 11:11

Hos växellådsdoktorn, Äntligen säger jag bara =)

I går kväll tog jag min blåa pärla och åkte ner till min vän Mårten. Vi var å hyrde en biltrailer å sen åkte vi hem till han å lasta min röda pärla!
Hon startade tack vare att Mårten hade fixat en "motorvärmare"=)
Bästa bästaste Du,Så glad jag har dig!

Här är min nya blåa pärla! Äntligen fått till en skaplig bild :)

Så här vart ekipaget i går :)

Nu måste jag bara le lite fint när vi ska hem över! Men de är ju inte så jätte hög prio för dr växellåda, de sa jag själv. Bara hon är klar till våren ;)

En sten har lättat från mitt <3 nu,
Så skönt!

Av Anna-Karin - 20 januari 2014 00:02

Fredags hade vi mys hela dagen jag och sessan, vi var bara hemma och pulade på!
Sen när mellan sessan kom hem så hörde jag dom inte på säkert 2 timmar dom kollade på tv ;)
När lill sessan och älsklingen kom hem var de fullfart :)
Efter middagen gick vi å busade i snön, jag var blöt men jag tror Älsklingen vart blötast ;) eller vad säger du?

De var lite grin å gnäll, går bra när allt är på deras villkor men busar man å de inte faller dom 2 små på läppen så blir de livat ;) Sen gick vi in och åt popcorn och varm choklad. Var tidig säng för dom små älskade tröttisarna!

Sen kollade vi på någon serie som de var 8 avsnitt på sa mellan E men de var 48 avsnitt ;)!

Var ju 2 små tröttisar som hade invaderat våran säng så vi bäddade i soffan, de är en 3 sits ektorp :)
Sååå Mysigt!

Lördag var vi på lite äventyr ;) Tippen och handla för att sen förbereda middagen vi skulle få middagsgäster!
De vart tacos och Pollykladdkaka med glass! Gott var de.
Men lilla E åt nog lite för mycket så hon kräktes ner våran säng så de vart soffan igen men de var helt ok eftersom de var så mysigt<3! Å de bästa är att de inte bara är jag som tycker de! Sen vet jag ju inte om de är smör eller sanning ;)
De var en mycket mysig kväll med många Goa skratt!

Molly gav Jonas en puss å sen säger hon att de var en låsas puss ;) SötNosan min. Hon ville så mycket men hon visste inte om hon vågade men hon gjorde de :) hon sken som en sol <3!

I dag har varit en ventisdag!men allt vi gjort har gått i kola fart. Tröttare än trött har jag varit!
Fått träffat J's Beundrarinna T i dag ;) som även känner min mom. De var trevligt =)

Sen var jag på kaffe hos morbror och Titti =)!

Ligger i soffan nu med men jag kan inte sova för snobben ligger å piper som en tok han har en tjej på besök å han vill ut och mysa lite med henne ;)

Men min älskade Jonas sover gott å de låter sååå skönt & mysigt!

Ska jobba i morgon så jag måste försöka sova nu!

Någon jag saknar nå Grymt är denna är denna SötSak!

Hoppas ni hat en Trevlig Helg<3
Kram

Av Anna-Karin - 16 januari 2014 10:05

Eftersom dom små sessorna kommer dela rum har vi kollat på en våningssäng för att dom ska få lite plats för lek och bus och sen är dax för lilla E att få bli en stor tjej å få en stor säng =) 


Har hittat en på Mio som heter Snow den är jätte fin tycker Molly och jag! Vi har kollat på en från ikea men den är så stel plus att den måste målas innan. Å då blir jag lite lat ;) 


Så jag tror jag bestämmer att de blir den från Mio =) (bilden är lånad från Mio)


 

Kanske J ska få en sista yttran =P


Kram

Av Anna-Karin - 15 januari 2014 22:50

Med

Eller rättare sagt 6 månader sedan han var till mig på en sen betoning på sen fika.
Fick ett sms av han vid 22:15 där han frågade om jag var hemma för han passerade hudik om 40 minuter. Så undrade han om fika inbjudan jag gav han stod kvar. Å de gjorde den =)!
Fast att han passerade hudik var bara en lögn för han var hos Björn och hade ätit middag =). hihi


De har varit 6 roliga mysiga Underbara månader med lite ja vad ska jag kalla de taggar här och där.

För helt smärtfritt är de inte å vara med en Toffel =P!!! 
Men jag hoppas innerligt att de snart är lite mindre taggigt.

Fast även om vi inte alltid tycker lika så love ja di än då<3

Tyvärr är vi ju inte med varandra just nu, du är på tjänsteresa.
Men kommer snart till dig i drömmen så gör lite plats i soffan åt mig älskade du!
Så vi får fira lite på fredag :) När vi ska ha MysPys fredag med kidsen!!!

Nä nu ska jag sova!

God natt å sov gott!
Kramar!

Av Anna-Karin - 14 januari 2014 16:06

Nu är de inte så många dagar kvar tills jag ska vara ute ur lägenheten. De är med sorg i hjärtat jag lämnar hudik. Men som tur har jag ju mina älskade vänner kvar där nere, Jenny, Kalle & Mårten! Som jag kan åka och hälsa på. 

Kommer ju sakna dom med. Hudik känns på nått konstigt sett som hemma för mig.


Känner mig inte hemma i njurunda som jag har bott i så länge, men de kommer väl de med. Har ju varit i hälsningland i många år nästan 10 år blir de så de kanske inte är så konstigt... Men nu är jag hemma på riktigt igen. De som är så bra är ju att jag har fått en mycket bra kontakt med min minsta lille bror!!! Å de är nått jag saknat mycket<3


Har Inte så jätte mycket kvar nu men de är ju som vanligt mer än vad man tror =P


Nu ska jag lägga omkull mig med mitt Älskade

Ett kort på kaoset i lägenheten i går =)

 

Kram<3

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards