Alla inlägg under maj 2008

Av Anna-Karin - 28 maj 2008 17:50

I dag firar jag och hjärtat 1 år och 6 månader...Fattar inte vart tiden tar vägen de går så fort. Men samtidigt så känns de som vi vart till sammans jätte länge... Konstigt de där men så är de..

Som vanligt när jag skriver så är jag på jobbet, Men i dag ska jag bara jobba 5,5 timme för hon som ska jobba är och springer vårruset.Heja heja!


Sen i kväll ska jag hem och mysa med min/mitt älskling, hjärtat, snuttis  

Alltså mitt allt. Älskar min älskling så himla mycket även om jag kan vara lite putt på han i bland. Men så är de ju alltid...


Fick 4 jätte fina roser i dag av han. Rosorna såg ut som polkagrisar i teckningen och i färgen var den mörk rosa och ljus rosa. Jätte fina tack så mycket hjärtat!!


Nu kallar jobbet...

Av Anna-Karin - 22 maj 2008 12:58

Då var man på jobbet igen då, sitter och väntar på att tvätten ska bli klar sen ska jag ta och städa här så de blir rent och fint till helgen...


Längtar redan efter mina underbara hjärtat... I morgon när jag slutar jobba så ska vi bara mysa och gosa.


På lördag ska jag jobba åt Stall Ulf Ohlsson, gjorde de för 2 helger sedan, då var de premiär att jobba där. De gick bra och roligt var de. Efter jag jobbat får vi sen och en kompis (till hjärtat) med familj ska komma och grilla med oss. Nä nu ska jag ta och gå och kolla tvätten. De är så skönt att de är sol ute och inte en massa moln.


I går hade vi främmande av Filip och Kristina. De var roligt att få rå om dom ett tag. Vi grillade och hade mysigt. Maten vart jätte god... De som var synd var att Filip var dålig i magen, men förhoppningsvis är de tänder på gång...


Ha de så bra!!!    

Av Anna-Karin - 18 maj 2008 23:36

Efter detta inlägg blir de sängen..

Är halv trött bara tur jag har fått en ny tidning av mama som jag kan läsa. Är på jobbet, har inte så många timmar kvar nu längtar efter mina hjärtat. De stora får jag ju träffa i morgon bitte, de lilla lite senar på dagen hoppas jag..  


I helgen har vi bara tagit de lugnt, på lördagen fick vi främmande av mom och lille bror. Sen var vi på Årets första crusing, synd att de var så dåligt väder och så klart var de ju lite bilar vi hoppas på jätte fint väder till nästa crusing...


Nä nu ska jag borsta gaddarna sen hoppa i säng..


Natti natt!

Av Anna-Karin - 13 maj 2008 14:35

Nu var de länge sedan jag skrev.

Har inte fått till internet hemma, har nu fått en ny dator så om ett tag ska vi nog få till de ska ni se. Har varit lite mycket just nu oxå.

Fattar inte att man har så mycket att göra jämt så man inte nes hinner sitta nån minut här. Men men inte så mycket att göra. Allt är bara bra med oss, i morgon ska vi ha kalas hemma för hjärtat fyller år. Och på lördag ska vi lite kalas för min super söta lille bror som fyllt 5 år i går.. Nä nu ska jag ta tag i tvätten här på jobbet... Sak hänga den och starta den sista maskinen.. Sen städa lite.


Hej hej!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards