Alla inlägg under januari 2009

Av Anna-Karin - 28 januari 2009 15:11







Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos Ljuvating i Nikitas blogg
Tävla HÄR du också!
Tävlingen avslutas den 15 februari kl 20.00
 





Av Anna-Karin - 28 januari 2009 14:59


Jag tävlar om en black eller white edition från Elodie details
i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!
Tävlingen avslutas den 15 februari kl 20.00

Av Anna-Karin - 28 januari 2009 14:15

I morse så jag jag nästa uppe med tuppen. Och de är ovanlig, men jag skulle ju få frukost besök av min bonus morbror(lättaste beskrivningen=O)! Så jag plockade ihop lite och sen begav jag mig till affären. För att köpa lite mjölk m.m Han var hit för att kolla på vårat badrum och ska hjälpa oss nu när vi ska göra om. Så nu ska vi kolla på kakel och lite andra små saker.

Sen så ska jag få ett nytt fint badrum....Jippy....


När han hade åkt så var de till att plocka ihop frukosten och sen göra mig ordning för att åka till min Bm.

Allt såg jätte bra ut lite lågt järnvärde men de är bara att fortsätta med Blutsaften.

Magen är nu 32cm stor och hjärtljuden låg på 136 slag i min då jag jag gången 31+4. Bebben ligger med huvudet i start gropen alltså nedåt, de gjorde den förra gången oxå. Men den är ruckbara. 

Så nu håller jag tummarna att den ligger kvar. Bm trodde inte att de skulle flytta sig efter som den har legat där i 3 veckor utan att jag kännt att den har flyttat sig. Men mycket kan ju hända.


Sen så har jag ringt och lagt undan skötväskan på BabyProffsen. Så jag ska sätta in en handpenning på den:). 

Så nu är de bara de som ska inhandlas när jag och mamma ska på stan och ha Mor & Dotter-dag som är kvar tills före bebben kommer...


Nu ska jag ta och ta mig till bilmetro för att hämta bustningen till min bil så jag får tillbaka den. 


Mitt hjärtat är nog inte hemma förän sent i kväll=O(. Han skulle åka och hämta nått lass i västerås. Och i morgon ska han ev jag åka till umeå och hämta en traktor. Får se om jag följer eller inte.


Nu är de nån som håller på att stökar i min magen. Tar stöd i mina revben på höger sida och trycker sig neråt. Mycket skönt!!!

   

Ha er en underbra Onsdag! 

Av Anna-Karin - 28 januari 2009 12:42

I dag tog jag lite sovmorgon, Sen åkte jag till Jenny och lämnade tillbaka bilen. Så de passade ju jätte bra att vi fick lånan bilen. Eftersom min bil står på verkstan. Så då fick jag ju nära till bussen. Jag skulle åka upp till Kristina och filip, Följa med dem till birsta. För att kolla på Polarn & Pyret på deras rea.


Jag fyndade 2 klänningar en vanlig och en amming´s klänning på P&P. Sen

så var vi in på H&m för att kolla. Jag hittade 2 ammningstoppar svart och vit (kortarm), 1 långarmade ammnings tröja, 1 grå mammakofta & 1 ljusrosa sjal. Så nu är de bara byxor kvar att inhandla till bb-väskan plus en väska vill säga=O).


Sen så lyxade vi till de med max till middag. Men ärligt så mår jag bara lilla efter ett tag. Så på kvällen så vart de nog 1 liter bubbelvatten innan jag mådde bra igen. Så för mig är de Husmanskost som gäller!


De var ju jätte roligt att hitta så myckte kläder när man har inställningen att jag inte kommer hitta nått. Så är väl de oftast när man inte tror att man ska hitta nått.

   


Av Anna-Karin - 28 januari 2009 12:25

I söndag var vi jag, älskingen, Jenny och Jepp på Revy. Den var bra, men de var så himla varmt inne i salongen vi satt i. Så de var lite jobbig. Men I pausen så gick vi och fikade. De var bara jag och hjärtat så tog varsin fika billjet. Så vi satt och små pratade. Mycket mysigt... Sen när revyn var klar så hade vi bokat bord på Texas men vi hade bokat 19.30 men som tur gick de bra att kolla lite tidigare 1 timme rättare sagt. Men de var vi och typ 3 par till.


Efter maten så åkte vi till jenny och jepp och såg på nån film och mumsade glass. Var så mätt..... Men gott var de.


Här kommer någar bilder på hjärtat och jenny på revyn, på maten och på oss.

Av Anna-Karin - 27 januari 2009 09:48

Har lite ont om tid så jag åker kommer i kväll!

Av Anna-Karin - 25 januari 2009 13:50

I dag fick jag och hjärtat en lång och mysig sovmorgon!

Nu sitter jag och väntar på att vi ska bli hämtade av jenny och jepp. Vi ska på Revy=O) de ska bli jätte roligt tycker jag.... För annars så är de sååå tråkigt när de är söndag. Sen efter revyn ska vi ut och äta. Så mysigt....


Tror jag ska ta med mig kamran!!!


Hoppas er en Underbar Söndag!

Av Anna-Karin - 24 januari 2009 14:59

I dag har de varit en lung och skön lördag hittills=O) 


Började dagen med att vakna klcokan 06:51 och var så himla kissnödig upp på toa sen ville liksom inte min hjäran somna om, men de vill min kropp så efter lite stretande från min hjärna så gick den med på att sova ett tag till. Men då råckade jag väl ligga mer en 50cm i från mitt hjärtat, vad gjorde jag då jo drömmer mardrömmar, vaknar efter en timme lite jätte kallsvettig, kryper upp mycket när hjärat och somnar om.

Vaknar kl 10:30 så skönt.


Kliver upp och går på toa så när jag kommer ut till köket så har hjärtat gjort Frukost.Mys Sen åker han till garaget för att fixa min bil.


Jag åkte till min mamma för hon var hemma själv. Svängde in på Dackås och köpet paj med citronkräm och maräng. Mumma var de.


Jag fick ett sånt fint sms i morse, Där jag fick så himla mycket beröm och uppmuntran över att jag tar han om en liten kille så bra. Blir så himla glad när jag verkligen försöker och man får så fina sms. Or Not!

Men men, jag bry mig inte.  


I går efter föräldrautbildningen åkte jag och lämnade av hjärtat i garaget, själv åkte jag till Lille sötnosen Filip och hans mamma. De smaskade pizza medans jag åt lasange. Pizza = halsbränna=O(.

Vi pratade och pratade till klockan var halv tolv.

Roligt att sitta och prat lite tjejsnack.

Tack för en mysig kväll!



  


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards