Alla inlägg under januari 2009

Av Anna-Karin - 7 januari 2009 12:02

4 av mina favoritprogram på TV

* Förlossningskliniken (kan bara se de på jobbet=O(.)

* Sjukhuset

* 2 ½ man

* Bonde söker fru


4 saker jag gjorde igår

* Pratade i telefonen

* Åkte 4-hjuling med sötis

* Hälsade på Filip och Kristina

* Var på middag!

4 saker som jag ser fram emot

* Att få föda Bebben som jag har i min mage!

* Att köpa Hus

* Att få gifta mig med min underbara Älskling

* Att ha älskingen hemma på sina 10 pappa dagar

4 av mina favoritrestauranger

* Järdan & Jannes (svärfar och järd)

* Baggböle bordell och grill ( Mamma och Rickard, R brukar säga de=O)!)

* Hemma hos mig

* ?


4 saker på min önskelista

* Att bebben är en tjej! Ego eller hur...

* Att jag kommer på vad jag vill bli när jag blir stor

* ett friskt och lyckligt liv för mig och min familj

* Få köpa ett Hus

4 personer jag utmanar:

* Titti

* ingen mer, har tyvärr ingen mer!



Av Anna-Karin - 4 januari 2009 22:32

I dag har jag och sötis varit på birsta med Filip och Kristina. Sötis och sötis veta jag väl inte om han var, hade några duster med han. Men men så är de väl att ha en 4 åring som tror att han bestämmer.


Skulle handla lite saker till bebben, men de ja tänkte handla var de slut på=O(! Så de blev en ammningskudde och en galler filt från stokke.


Annars är allt bara bra med magen gick ju in i vecka 28 hela veckor i lördags, så nu är jag i vecka 28+1. Bara 12 veckor kvar nu=O)!

Längtar som en tok tills bebben tänker komma!!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards