Alla inlägg under april 2013

Av Anna-Karin - 29 april 2013 19:44


 

En lite ego bild på mig sen i fredags å förfesten ;) 

 

Å Denna var ju sååå Läcker =)

 

Lill Prinsen 3 år & Hans Bäste Vän Willhelm 2 år <3!!!

Äntligen skaffat mig Gymkort =) 

 

Hittade en bild på Sessan å Hennes pappa<3!!! Åååå vad jag saknar henne NU<3!!!!

Av Anna-Karin - 26 april 2013 09:32

Nu sitter jag hos frissan å har lite egen tid! Ska ju ut i kväll lite roligt då är man ju färdig stylad i håret =)!
Ska på Birsta å kolla på lite nya kläder ;)!

Varit å lämnat sessan hos sin pappa :(
Men hon var jätte glad för att få komma dit, har varit lite sådär med den saken! Haha måste bara säga att han är så Söt när han är nyvaken å lite sömnsur ;)!

Tiden bara rinner i vägen...
Fattar inte snart är de semester :)!

Ha en Underbar Helg<3!
Kram

Av Anna-Karin - 10 april 2013 01:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna-Karin - 8 april 2013 14:24

Fick ett medelande från Mollys Kompis Maja som undrade om hon fick komma å leka. Molly vart super glad :)

Vi gick ut å skulle leka å till allas stora glädje hade de kommit fram massa sand!
Så jag packade ihop stolen å hoppade in i bilen å köpte lite sandleksaker =0)!
De vart hink å spade å sandkaksformar :)!

Underbara Sol å Vår Kom å Förgyll Våra Dagar Nu Är Ni Snäll!!!

Happy Måndag!!!
Kram

Av Anna-Karin - 3 april 2013 06:47

De bara kryper i kroppen på mig... Vete tusan varför eller ;)?

Just nu lever jag lite på hoppet ;)!
Fast inte fullt ut utan bara lite gran...

I bland är världen mycket mycket liten å rätt sjuk!

Tänk 2 år tillbaka å man får en känsla över att de inte var så länge sedan...
Å innan man kommer på vart å får höra att de var ömsesidigt!!!
Ojoj livet är ju bra Intressant =)!

Nu lite kaffe innan de är dax att hem å sova lite :)!


Kram

Saknar Denna Underbara Prinsessa<3!!!!

Av Anna-Karin - 2 april 2013 03:13

Har verkligen haft en Underbar Påsk=)!!!


Har en massa  se fram emot nu fram över men jag hoppas på en sak allra mest ;)

Men men den som lever får se hur de blir =)!


Fattar inte vad de är med mig i dag. hungrig som en tok... Kanske för att jag tränat...   

Måste kolla om jag hittar nått å stoppa i magen.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards