Alla inlägg under mars 2008

Av Anna-Karin - 31 mars 2008 21:55

Här har de hänt mycket, inte en lugn stund på länge. De började med att jag fick mitt vik förlängt, trodde inte att de skulle bli så får den en dagen till den andra. Sen har min morfar lämnat oss på jorden för ett liv i himmlen. Efter en tid sjukdom, hoppas att du har de bra morfar. Mormor och Kent med fler änglar tar nog bra hand om dig. Vila i frid!


Sen var de påsk då jobbade jag fredag och söndag, på fredagen var jag på pubafton, hade jätte roligt. De var super att få komma ut och ha roligt. Länge sedan jag hade så roligt. Fick skjus av sara hem fick sån längtan efter mitt hjärtat... Tusen tack gumman!!!


Tim hade åkt till sin ... på fredagen. Men fick ett mess på lördagen. Han var jätte dålig när jag hämtade han, skönt att få ha han hemma. Men efter lite pyssel så mådde han mycket bättre. Hade lite små feber nån dag sen gick de över.

Sen har allt bara rullat på. Har ju varit på några middagar lite här och där eftersom de har varit påsk. Tack så mycket för all den goda maten.


I fredags fick jag och lill hjärtat middags besök av min lille bror och hans tjej de var jätte trevligt. Lördagen var jätte mysig, hela familjen var på stan och kollade runt, la upp hjärtats jeans som han fick av mig på alla hjärtansdag så de var ju på tiden. Sen testade han några till eftersom han behöver verkligen fylla på sin garderob. Jag kollade oxå på nya jeans de blir dem nästa lön. Har ju köpt nya glasögon å  de var ju inte gratis om jag säger så. Har nog inte haft så dåligt ställt nån gång i hela mitt liv som denna månad. Men efter regn kommer slosken! 

Jag fick ju halsbandet CRAZY HEART/Efva Attling av hjärtat i julklapp. Så nu har jag kollat på ett par örhängen från henne tror de är signature collection fast de nya smala örhängena. De var jätte fina. Dem blir de om lönen tilllåter.


I morgon ska jag jobba ska bli roligt. Men helgen blir mindre rolig men men de funkar. Jobbar ju fredag till lördag 21 tim sen söndag till måndag oxå 21 tim.


Nä nu ska jag hoppa i sängen och läsa min nya bok Smuts kommer inte riktigt ihåg men tror författaren heter katarina åter kommer med de.


Natti natt!


Av Anna-Karin - 12 mars 2008 08:07

Nu har de varit mycket jobba. Har jobbat varanat dygn i 2 veckor snart men i morgon jobbar jag mitt sista dygn på en vecka de ska bli jätte skönt. Man blir väldigt trött av att inte ha en hel dags ledigt på länge. Men de funkar.

I dag hade jag tänkt att jag skulle åka till ella och dricka lite kaffe men tror att jag ska hoppa de och bara åka och sola sen åka hem och hoppa i bingen. Känner att jag skulle behöva lite sömn så jag inte är helt slut när jag ska hämta Lill hjärtat på dagis. Får se hur jag gör.


Sitter på jobbet och väntar på att de ska fika klart ska nog ta mig en tur och kolla hur de går för mina vänner.

Jobbar ju i morgon oxå kanske skriver då. Om jag har ork vill säga.


Ha de underbar dag!

Av Anna-Karin - 4 mars 2008 14:59

I dag har jag bestämt mig att jag ska plugga till socialsekreterare.

För de behöver ha några med en bra uppfattning på livet! Lite nytt och ny tänkande folk. Ni kanske förstår möte gick inte nå vidare i min mening. Fattar att de ska vara så svårt att få till ordning och reda. Men tydligen hur svårt som helst! Mår så himla dåligt när jag ser ett barn fara illa och jag inte kan göra ett piss! SE upp socialen för om ca 4 år kommer jag.


Tack för att du ställer upp och lyssnar på mig Charlotte! Du är en ängel som alltid ställer upp och ger bra råd!


Nu har jag varit på affären och köpt ansikts kräm, tights och tandkräm. Tur att affären ligger nära. Nu ska jag läsa lite innan jag börjar med maten.


Av Anna-Karin - 4 mars 2008 11:22

I dag är jag lite nervös hjärtat är på möte med soc angående lill hjärtat.

 Eftersom de har varit lite strul som vanligt. Hoppas att han står på sig nu hjärtat mitt. Om inte som kommer han ångra sig grymt när de blir lika igen, om nått tag. Men jag tror soc är väldigt mycket på hans sida, hoppas de i allafall. Nått mer kan jag inte säga.  Är så jobbigt vill bara att han ska ringa och berätta vad de sagt och kommit fram till.


I helgen har jag jobbat. De gör jag nu med. Lite jobbigt för jag skulle hemst gärna oxå vara med på mötet och få höra vad de säger, eftersom hjärtat är väldigt dålig att berätta vad som sas.


Nu ska jag göra lite lunch åt mig och brukaren.


Ha gott!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards