Alla inlägg under juni 2007

Av Anna-Karin - 30 juni 2007 00:00

I morsen slutade jag å jobba, så jag åkte till mamma å martin och hälsade på skulle få lunch av dem. Men vi åkte till stugan å vattnade blommerna. Sen var vi å handlade. Åkte hem å gjorde lunch. Martin var på jätte bra humör, Jag fick jätte många pussar i dag, tycker de är så roligt när han är så... För annars är han så vrång.. De var mysigt att bara vara med dem en dag...

Sen åkte jag till pappa å hälsade på dem ett tag. Sen bar de i väg till hjärata som var i gnarp. Åkte dit men jag vart så rastlös så jag städade lite å tvättade åt svärfar och svåger.. Jag vill gärna ha de städat runt om mig.. Sen så hoppade jag in i duschen, För vi vart ner bjuden till norris på hembakt pizza. De var jätte gott!

När vi satt å åt så retades hjärtat å A sin pappa lite. Han bara skrattade men hans filckvänn var helt knäpp.. Hon började skälla på hjärtat å Andre om att de alltid fick äta hur mycket som helst när de var där å att garaget fick de ju oxå vara i å alla grejor de använde men då är nästa alla grejor andre´s förutom kompressorn... Jag tycker att de är lite fel av henne att lägga sig i. Om de är nån som ska säga i från så är väl  de han i sånna fall.. Jag känner mig så obekväm när de blir sån konstig stämming, men de gör väl alla...

Sen så åkte vi upp till gnarp på bilträffen. De var roligt att träffa lite folk. Som vanligt så fick man ju kör mer än vad man hade tänkt sig, kände att jag vill hem å sova ganska tidigt eftersom jag ska upp å jobba snart... De var inte så jätte mycket folk där, om för förra året, tror jag.. Men de var trevligt ändå..

Nu ska jag borta tänderna och kolla vart hjärtat la sig!


God natt!

Av Anna-Karin - 29 juni 2007 19:46

Nu har vi ätit middag å druckit kaffe. Så nu är de bara lite tvätt, disk kvar.. skönt... Ja i dag har jag jobbat vet inte riktigt vad jag ska säga de har väl varit som alla andra dagar jag jobbar, men just ja. jag jag håll på å greja så plingade de på dörren. Då var de en kille som hade backat på våran postlåda.. hihi. de tycket jag var lite roligt.. Sen har jag träffat en kompis som jag inte har pratat med på jätte länge. Hon å hennes kille hade flyttat i från varandra. Gud va jag vart snopen, men så kan de ju vara.. Ska till henne å fika en sväng i morgon, tror jag.. Om hon inte skulle bort.

Hoppas att hjärtat kommer å fikar med mig en sväng i kväll... Jag saknar han så mycket...

Ha de så gött!

Av Anna-Karin - 29 juni 2007 10:30

Å nu är de helg igen men jag ska jobba nästan hela helgen... Jag går av på lördag morgon å börjar på söndag morgon.. Hjärtat är ledig hela helgen så de är ju lite tråkigt.. Men de går ju..

Nu ska vi på jobbet i väg å göra lite ärenden så jag skriver mer sen..


Ha de så länge!!

Av Anna-Karin - 28 juni 2007 21:25

I dag fick vi en riktig sovmorgon, Jag klev upp vid 10.00 då hade sötnosen inte vaknat än så vi fick väcka han. Han var jätte trött. Han hade haft en hård dag på onsdagen. När jag presic hade fått på mig ett linne så öppnades dörren in till lägenheten, snacka om jag vart snopen, de var killarna som skulle komma med sängen. Säger bara vilken tur jag hade fått på mig linnet... Annars hade de kunnat blivt riktigt pinsammt. Vi hade ingen ström i dag från klockan 08.00 i morse, vilket var att ringklockan inte fungerade å hjärtat hade glömt att låsa dörren på kvällen när vi gick å la oss... Jag åkte å hämtade sötnosen´s sandaler på dagis eftersom jag och han var å köpte nya på torsdagen han kom till oss. Med dem får han ha hos oss. Eftersom hans ... skulle komma å hämta han hos oss vid 11.00 tiden. Så nu har vi de lugnt å tyst igen, men de vart jätte tråkigt utan han.

Vilket resulterade i att vi skulle mysa i våran nya säng, men tror vi somnade lika fort som vi la oss. Vaknade vid 15.00 så fikade vi lite. Sen så vi till suggan hjärtat skruvade lite på den å jag red med annika en sväng.. De var jätte länge sedan jag red sist... Så de var jätte roligt..


I dag har jag och hjärtat varit tillsammans i 7 månader!!! Så vi hade tänkt gå ut å äta men jag är lite knäpp för jag tycker de är mysigare att äta hemma... Så vi köpt kinamat från nått lite kina ställe. De var super gott! Så nu ska Vi hoppa i vår nya säng å sova jätte gott!!!


God natt!!!

Av Anna-Karin - 27 juni 2007 23:15

I dag har jag varit till mamma och hälsat på. Jag fick några dukar efter mammas farmor, sen så bytte vi matservisen så jag fick den mamma hade fått efter morfars syster. Jag tycker den är lite små fin, de är ljus rosa roser på den.

Efter de var jag ner till hjärtat i norris de höll på att greja med andre´s  beach buggy. Sen fick jag lunch där av järdan.Tack snälla Järd för lunchen! Sen fick jag skynda mig till stan för jag skulle ju följa med Kristina till barnmorskan, de var jätte intressant. Fick lära mig en massa nya saker som jag inte visste, men de roligaste var när vi skulle lyssna på barnets hjärta, hjärtslagen var 144 slag i minuten.

Nu längtar jag ännu mer tills jag blir med barn. Men jag måste erkänna att de känns lite tråkigt att de inte blir hjärtats första gång oxå. Men förhoppningsvis tycker han väl oxå att de bilr lika spännande som jag.. De känns lite som att han har ju redan varit med om de en gång så då kanske de inte är lika spännande. Men jag vet ju inte. Jag får väl ta å fråga han nån dag.. Men de dröjer nog ett tag till tills de blir nån bebis för oss.suck

Sen gick vi jag å kristina på stan en sväng. De var jätte trevligt. Jag träffade en gammal jobbar kompis på när vi var på stan de var jätte roligt hon ska oxå få barn snart om 2 veckor tror jag de var. De roligast är att jag å hennes mamma är jobbar kompisar nu.

Sen var jag å kickan på frasses och åt. Vi får ta middagen en annan gång..

Efter vi hade ätit liftade jag med henne till hjärtat å sötnosen. När jag kom till norris så hade de fått i gång beach buggyén. De var jätte nöjda... Sen åkte vi hem.

Kram!

Av Anna-Karin - 26 juni 2007 21:59

Då var de kvällen, äntligen. I kväll var de ju allsång på skansen, de tycker jag ä lite roligt att se på. Men de var sådär i dag.

Har pratat med Kristina i dag, Å jag ska få följa med till barnmorskan i morgon=o) Tycker de ska bli super spännande, då kommer jag få höra h*n hjärtljud =). Spännande värre!

Jag måste erkänna att jag längtar till jag blir gravid, ska bil så spännande att få uppleva de själv, när magen växer, när man känner bebisen rör sig och börjar sparka... Tycker de är vackert att vara gravid.

Sen ska vi gå på stan en sväng. Vi ska bjuda henne på middag sen. Vi ska äta kokos lax med potatis. De brukar hennes syster göra de är jätte mumsigt...

Nu ska jag hoppa i nattlinnet å borsta tänderna sen blir de sängen så jag orkar upp i morgon. De blir en rätt tung morgon. Men sen slutar jag ju för mitt pass. Å i helgen är de ju mid sweden nat´s tror vi ska gå en sväng på lördag kväll.


Nä tänderna var de!!

God natt, sov så gott!    

Av Anna-Karin - 26 juni 2007 12:04

Nu var de dax att jobba igen. Känns bra förutom att min mage verker som attan, men de gör väl över snart hoppas jag..

Å i går var jag ju och longera en häst. De var jätte roligt jag kollade på först när annika longerade en häst sen skulle vi ta med mamma å föl. Men när vi komm upp i padocken å skulle släppa dem så haltade mamman, hon var inte svullen eller nått utan de såg ut som en sträckning. Vi får se vad de var.. Jag ska dit nån dag å rida, de ska bli roligt.. Jag kommer väl ha sån träningsvärk så jag kommer väl inte kunna gå dagen efter. Men men de går ju övre.. Nu ska jag ta å städa lite här på jobbet.. Sen blir de lunch magen kurrar redan..


Ha de så gött!

Av Anna-Karin - 25 juni 2007 18:15

I dag har jag och sötishaft mysdag. Vi vaknade ganska sent kollade på tv ett tag sen fikade vi frukost. Efter de borstade vi tänderna. Jag kom på att Jenny kanske var ledig. Så jag ringde till henne. Å de var hon, hon skulle på stan med Charlott. de skulle inte gå för en charlotts lille man hade sovit middag så de var ju super. Vi sov oxå middag sen åkte vi till Charoltt, sen gick vi på stan.

Jag hittade en brun tröja med ett fusk linne under från espri, ett turkost och ett brunt linne/tunika från ginatricot. Ett par skor från björn borg, sånna som jag letat efter=o) 3 par boxer kalsonger till hjärtat från kapphal ( de var jätte läckra). En stor traktor till sötis plus ett par armbad kuddar med Blixten på. En jätte fin svart och vit väska med ganska stora blommer på från åhlens. Vi hade jätte mysigt. Sen var vi och åt på jambo. Killarna åt pannkaka mums. Sen gick vi en sista sväng.

Hem nu, ska packa upp alla saker jag köpt å testa dem... Sen ska jag i väg å longera några hästar med hjärtats jobbar kompis fru Annika. De ska bil så jätte roligt jag längtar... Jag har inte hanterat en häst på jätte länge, känner att abstenensen börjar bli stor nu...  Nu ska jag fixas lite mat till hjärtat tills han kommer hem snart hoppas jag..


Ha de så länge!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards