Direktlänk till inlägg 30 juni 2007

Slutat jobba..

Av Anna-Karin - 30 juni 2007 00:00

I morsen slutade jag å jobba, så jag åkte till mamma å martin och hälsade på skulle få lunch av dem. Men vi åkte till stugan å vattnade blommerna. Sen var vi å handlade. Åkte hem å gjorde lunch. Martin var på jätte bra humör, Jag fick jätte många pussar i dag, tycker de är så roligt när han är så... För annars är han så vrång.. De var mysigt att bara vara med dem en dag...

Sen åkte jag till pappa å hälsade på dem ett tag. Sen bar de i väg till hjärata som var i gnarp. Åkte dit men jag vart så rastlös så jag städade lite å tvättade åt svärfar och svåger.. Jag vill gärna ha de städat runt om mig.. Sen så hoppade jag in i duschen, För vi vart ner bjuden till norris på hembakt pizza. De var jätte gott!

När vi satt å åt så retades hjärtat å A sin pappa lite. Han bara skrattade men hans filckvänn var helt knäpp.. Hon började skälla på hjärtat å Andre om att de alltid fick äta hur mycket som helst när de var där å att garaget fick de ju oxå vara i å alla grejor de använde men då är nästa alla grejor andre´s förutom kompressorn... Jag tycker att de är lite fel av henne att lägga sig i. Om de är nån som ska säga i från så är väl  de han i sånna fall.. Jag känner mig så obekväm när de blir sån konstig stämming, men de gör väl alla...

Sen så åkte vi upp till gnarp på bilträffen. De var roligt att träffa lite folk. Som vanligt så fick man ju kör mer än vad man hade tänkt sig, kände att jag vill hem å sova ganska tidigt eftersom jag ska upp å jobba snart... De var inte så jätte mycket folk där, om för förra året, tror jag.. Men de var trevligt ändå..

Nu ska jag borta tänderna och kolla vart hjärtat la sig!


God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards