Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Anna-Karin - 11 juni 2007 20:19

I dag började dagen med en rivstart, Råckade stänga av klockan istället för att sätta den på snozz. De var inte så bra, men vi han i alla fall till dagis med sötis. Vi skulle på vetrinären med zorro. Han har varit svullen i läppen rätt länge nu men den har flyttat runt sig lite. Men nu hade den stannat, så de ringde jag å prata med de på "sjukhuset" å de villa kolla på de. Som tur var de bara en blod buld, så den var inte nå farlig. Tack, tack för de! Sen åkte jag och Jenny på stan å kollade lite. Sen åkte vi hem till henne för de var nån el kille som skulle komma å byta nått men jag tror att de inte var hans dag i dag. han hittade inte nån brytare som han var tvungen att slå av. Så han åkte igen. Sen åt vi lunch. Sen åkte vi på stan igen. Jag handlade ett par vita 3/4 byxor till mig å en turkos/blå tunika, kort ärm. den var jätte fin å skön byxorna med men jag ska byta storlek. Till mitt lilla hjärta vart de en rutig skjorta blå/brun/grön (kort ärm) å ett par 3/4 jeans. Till mitt stora hjärta vart de en pike tröja vit med turkos/blå ränder å ett par 3/4 bruna linne byxor. Lill hjärtat kunde ha allt men jag funderar på att byta skjortan till en stl minder. men jag vet inte. Den var lite stor. Mitt stora hjärta jobbar så han har inte provar de än. Jag hoppa att han kommer att gilla de. För han skulle bil jätte fin i de. Har haft en jätte bra dag måste jag säga. Tack snälla Jenny för lunchen!!!

SEn hämtade jag sötisen på dagis han kom springade till mig, de var roligt. Då känner man sig lyckig =o) Å nu är de bara ett lite tag till tills min älskling kommer hem.. Nu ska jag hoppa i duschen.

Så ska man jobba i morgon. De ska bil roligt. Men de strulade till sig lite för både jag å hjärtat jobbar, men snälla farfar ställde upp att var barnvakt...


Jo i dag har jag å hjärtat varit å beställt Vår nya säng jag längtar så jag håller på spricka... De ska bli så otroligt skönt att få en riktig säng...


H a de så bra!!!

Av Anna-Karin - 11 juni 2007 00:45

I går var vi till svärmor å hade lite knyt middag. De var mysigt.

Medans vi jag å svärmor lagade maten var hjärtat å Andre och lill hjärtat och sjösatte båten. Sen åt vi ja de vart en trerätters middag, F- rätt: Sparris med en bädd av lime marinerade räckor och tomater, V-rätt: Grillad kyckling med Färs potatis med  carlton sallad och annanas sås, E-rätt: Gräddkola glass och kaffe (glassen är från sia den var super god!) sen åkte vi hem.

Ja, i dag har Petter å Kristina hämtat soffan på samma sväng hämtade vi min som var hos min, tog med den till stan. Så nu är de inte allt för myckte saker kvar att flytta=o) Ganska skönt. De vart jätte fint i vardagsrummet, vi har haft en svart skinn fåtölj där och två poäng fåtöljer de de har inte sett så bra ut. Men nu har den svarta fåtöljen flyttat in i vårt sovrum och poäng fåtöljerna på var sin sida soffan. Ska knäppa kort.

Jag fick med mig lite mer saker de var jätte bra, nu har vi två sängbord till sängen så nu vart de ju mysigt där oxå. Till och med hjärtat tyckte att de vart stor skillnad.

När jag var på väg hem fick jag en utskällning av hjärtat, vart jätte förbannad på han för så beter man sig inte, men han kom väl på de efter jag i frågasatte varför han gjorde som han gjorde.... Vet att han blir grinig om han är trött å hungrig, men jag tycker att han är stor nog att känna att han måste äta eller vila. Fattar inte mig på de. Men men de är väl inte sista gången, tyvärr. Men jag får väl vara glad att han inser att han har varit en jubel id*ot då. Men sen så åkte han till suggan å skruvade lite så då fick jag städa av mig all ond energi. Så nu är de ny städat de är så skönt..

Fattar inte varför jag inte är trött. Men nu måste jag försöka sova... Hoppas att jag inte blir väck 4 gånger i natt igen av nån som tappat tutten...

God natt!!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards