Alla inlägg under juni 2007

Av Anna-Karin - 18 juni 2007 16:40

I dag har jag föjlt med hjärtat när han jobbade. De var var roligt, men man vart ganska trött när man bara satt still hela tiden. Så jag tog å sov en stund när vi lastade i hudik. Otroligt nog så somnade jag. Vi har varit lite överallt i dag. Sundsvall, iggesund, bjuråker, hårmånger så vi har åkt hit å dit.. Nu ska vi åka å handla innan vi somnar. Sen blir de mat sen sängen!!! Är så trött så ögonen häller på att säcka ihop.

Ha de så gött!!!

Av Anna-Karin - 17 juni 2007 10:55

I dag ska jag jobba min sista dag på ica, de ska bil så skönt.

De var inte så roligt i ljusdal, vi kom ner till en kvart över elva åkte hem vid halv ett. Kände inte en själ där. Jag hoppade av i hudik i natt så jag skulle få sova hemma med hjärtat. Jag hoppade av på hans jobb för de hade personalfest, oj vad han var vinglig... Lite roligt att se har inte sett han så vinglig nån gång, eller jo för 2 år sedan när jag körde på midsommar. Eller han var nog lite nyktrare då. De var nån som inte mådde så jätte bra när vi skulle åka upp till gnarp. eftersom jag skulle jobba. Men de var ju självförvållat:) Jag mådde bara bra..


Ha de bra!!!

Av Anna-Karin - 16 juni 2007 10:46

I dag har jag jobbat, sen handlade jag åt min farmor. Vi ska grilla i kväll de ska bil roligt efter som hon inte gör så mycket utan sitter mest bara hemma. Så hon vart jätte glad när jag sa att vi skulle grilla. Sen ska jag till mamma en sväng å hälsa på.

Senare i kväll ska jag följa med Petter å Kristina på ljusdals crusing. Hoppas att de blir roligt.

Vad jag hatar när hjärtat inte svarar telefonen... Hade en jätte diskution i går, han sa att han skulle komma om ett tag men efter 3 timmar hade han inte kommit å SVARADE inte på mobilen.. Gud va jag var sinnig, blir ju orolig att de hänt nått. Men de är så typiskt karlar, om jag skulle göra så mot han skulle jag inte äns vara värd vatten... Nä nu ska jag skynda mig..

Av Anna-Karin - 15 juni 2007 13:59

I dag har jag jobba på ett dag center. Men de kändes så där. Tror inte att de riktigt är min  grej. Tycker inte om att tjata hela tiden. Ska ringa på tisdag å ge de de dagar jag kan jobba. Men de känns inte som att jag vill jobba nått dels för att jag får pendal så mycket å för att jag inte trivs. Var å så hej till ellen när jag slutade, hon sa att man måste jobba in sig ett tag, å så är de säckert men om jag känner blä så kommer de nog vara så resten av tiden oxå. Nu ska jag åka hem å tvätta lite. sen kommer hjärtat till mig. Ska jobba i helgen. Min sista helg på mitt varanan helgs jobb jippy!!!!! Nä nu ska jag åka hem å tvätta.


Ha en trevlig helg!!!

Av Anna-Karin - 14 juni 2007 12:55

I dag är jag å sötis ledig. Hjärtat åkte på jobbet 03.45 i morse han ska köra lastbil i dag. i dag har vi vartit på husvisning huste var snett å krokigt åt alla håll. Nja för huset men tomten ja helt ok. Men jag vill fortfarande bo lite närmre gnarp. Men vi får se jag skulle ringa på måndag å kolla vad de andra har gett för bud. De fanns ett på 150.000kr Nu ska jag laga lite mat sen stoppa sötis i badet.

Av Anna-Karin - 13 juni 2007 11:45

slutat jobba! Är lite trött i dag känner jag. Lill hjärtat å hjärtat sitter å soffan å kollar på barnprogram. Lill hjärtat ät jätte trött å gnällig.

Jobbigt att vara hos farfar å busa. Ska göra lite lunch åt sötis så han får äta innan de går å handlar lite till min å hjärtats lunch. Vi ska äta sill och potatis. De tycker jag är gott. Nu har de gått så jag ska dammsuga. tror sötis somnar som en stock. Efter vi har ätit luchh ska vi åka ut å greja med suggan. Ja, jag har ringt på ett hus i dag för lite roligt. Men de är hur mycket som helst att göra. Men vi ska dit i morgon på visning. De ska bli jätte roligt. De är 4 kakelugnar =o).  Berättar mer i morgon när vi har varit på visningen..

Av Anna-Karin - 12 juni 2007 18:06

Nu har vi ätit middag på jobbet. Jag tycker de är så svårt att veta hur mycket jag ska göra, eftersom jag bara har jobbat här 1 gång tidigare. Men de räckte, jag gjorde kovrstroganoff och ris. De var länge sedan jag åt de nu. Å vad jag längtar efter hjärtat!

Ringde på tims dagis i dag för att meddela att han skulle vara ledig å byta tid på fredag. Så naturligtvis var de sur tanten som svarade, fattar inte om hon har nått emot mig eller för hon är så enormt otrevlig mot mig. Snäser å har sig. De tycker jag inte om, kommer snart fråga om hon har nått emot mig! Från början var hon jätte trevlig mot mig, jag kommer inte på att jag har gjort eller sagt nått till henne, så hon har rätt att göra de. Så naturligtvis tjatade hon om sommar schemat Peters de får hon väl ta med han å inte mig...Eller har jag fel???

 Nä nu ska jag kolla på lite tv...

Av Anna-Karin - 12 juni 2007 10:59

Jobba dax igen. Är så himla trött i dag, somnande om när hjärtat kom hem efter att ha lämnat tim på dagis, tycker de är så mysigt när han kommer å kryper ner med mig å är så mysigt go.. Men nu är de bara 24 timmar kvar tills jag får pussa på han igen.Längtar Råckad somna om när jag skulle kliva upp i morse så då vart de ju inte nån frukost känner att jag är jätte hungrig nu ska väl gå å äta lite nu. Å ta å jobba lite framför tv kanske=o)

Hjärtat vart jätte fin i tröjan men byxorna satt lite tajt, ska byta dem till ett par andra. Han vill ha ett par 3/4 jeans, men jag hittade inte några i går men ska kolla på onsdag om jag hittar några.. Nä lunch a de..

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards