Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Frukost besök plus Bm besök.

Av Anna-Karin - 28 januari 2009 14:15

I morse så jag jag nästa uppe med tuppen. Och de är ovanlig, men jag skulle ju få frukost besök av min bonus morbror(lättaste beskrivningen=O)! Så jag plockade ihop lite och sen begav jag mig till affären. För att köpa lite mjölk m.m Han var hit för att kolla på vårat badrum och ska hjälpa oss nu när vi ska göra om. Så nu ska vi kolla på kakel och lite andra små saker.

Sen så ska jag få ett nytt fint badrum....Jippy....


När han hade åkt så var de till att plocka ihop frukosten och sen göra mig ordning för att åka till min Bm.

Allt såg jätte bra ut lite lågt järnvärde men de är bara att fortsätta med Blutsaften.

Magen är nu 32cm stor och hjärtljuden låg på 136 slag i min då jag jag gången 31+4. Bebben ligger med huvudet i start gropen alltså nedåt, de gjorde den förra gången oxå. Men den är ruckbara. 

Så nu håller jag tummarna att den ligger kvar. Bm trodde inte att de skulle flytta sig efter som den har legat där i 3 veckor utan att jag kännt att den har flyttat sig. Men mycket kan ju hända.


Sen så har jag ringt och lagt undan skötväskan på BabyProffsen. Så jag ska sätta in en handpenning på den:). 

Så nu är de bara de som ska inhandlas när jag och mamma ska på stan och ha Mor & Dotter-dag som är kvar tills före bebben kommer...


Nu ska jag ta och ta mig till bilmetro för att hämta bustningen till min bil så jag får tillbaka den. 


Mitt hjärtat är nog inte hemma förän sent i kväll=O(. Han skulle åka och hämta nått lass i västerås. Och i morgon ska han ev jag åka till umeå och hämta en traktor. Får se om jag följer eller inte.


Nu är de nån som håller på att stökar i min magen. Tar stöd i mina revben på höger sida och trycker sig neråt. Mycket skönt!!!

   

Ha er en underbra Onsdag! 

 
 
Ingen bild

Titti

29 januari 2009 08:21

En tjej tror jag att det blir :)
Men det blir ju kul vilket som,men det har ju bara varit grabbar på slutet här så en liten böna skulle vara nice ;) Ha en bra dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards