Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Helgen!

Av Anna-Karin - 20 januari 2014 00:02

Fredags hade vi mys hela dagen jag och sessan, vi var bara hemma och pulade på!
Sen när mellan sessan kom hem så hörde jag dom inte på säkert 2 timmar dom kollade på tv ;)
När lill sessan och älsklingen kom hem var de fullfart :)
Efter middagen gick vi å busade i snön, jag var blöt men jag tror Älsklingen vart blötast ;) eller vad säger du?

De var lite grin å gnäll, går bra när allt är på deras villkor men busar man å de inte faller dom 2 små på läppen så blir de livat ;) Sen gick vi in och åt popcorn och varm choklad. Var tidig säng för dom små älskade tröttisarna!

Sen kollade vi på någon serie som de var 8 avsnitt på sa mellan E men de var 48 avsnitt ;)!

Var ju 2 små tröttisar som hade invaderat våran säng så vi bäddade i soffan, de är en 3 sits ektorp :)
Sååå Mysigt!

Lördag var vi på lite äventyr ;) Tippen och handla för att sen förbereda middagen vi skulle få middagsgäster!
De vart tacos och Pollykladdkaka med glass! Gott var de.
Men lilla E åt nog lite för mycket så hon kräktes ner våran säng så de vart soffan igen men de var helt ok eftersom de var så mysigt<3! Å de bästa är att de inte bara är jag som tycker de! Sen vet jag ju inte om de är smör eller sanning ;)
De var en mycket mysig kväll med många Goa skratt!

Molly gav Jonas en puss å sen säger hon att de var en låsas puss ;) SötNosan min. Hon ville så mycket men hon visste inte om hon vågade men hon gjorde de :) hon sken som en sol <3!

I dag har varit en ventisdag!men allt vi gjort har gått i kola fart. Tröttare än trött har jag varit!
Fått träffat J's Beundrarinna T i dag ;) som även känner min mom. De var trevligt =)

Sen var jag på kaffe hos morbror och Titti =)!

Ligger i soffan nu med men jag kan inte sova för snobben ligger å piper som en tok han har en tjej på besök å han vill ut och mysa lite med henne ;)

Men min älskade Jonas sover gott å de låter sååå skönt & mysigt!

Ska jobba i morgon så jag måste försöka sova nu!

Någon jag saknar nå Grymt är denna är denna SötSak!

Hoppas ni hat en Trevlig Helg<3
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards