Alla inlägg den 3 december 2009

Av Anna-Karin - 3 december 2009 15:23

Längtat hela veckan efter han! När han är här så susar ju veckorna bra förbi=O).


Skulle vara så roligt om vi fick köpa huset, så mycket lättar att ha han hemma då  de bara är att gå utanför dörren och leka=O).


Håller tummarna att mäklaren ringer snart=O)!


Kram

Av Anna-Karin - 3 december 2009 15:01

I dag har jag spikat lite på min soffa som gnekar när man sätter sig i den, de gjorde jag i morse tvättat tyget till soffan oxå.

Så nu har jag en vit soffa igen men nästa gång måste jag nog köpa ett nytt tyg för de som jag har är slitet...


Men till fåtöljernar måste jag köpa nya eftersom tim har förstört ett överdrag och de andra gick sönder första gången jag skulle dra på de...


Har även tagit mig en lite nap, är så trött, måste vara förkyldningen! Hoppas den släpper lite mer så jag kan börja gå ut och gå igen. Så himla tråkigt att inte kunna anstränga sig.


Har gjort mat till min prinsessan i dag oxå, vart kyckling med morot. Tror jag lyckades=O). Plus lite päron/äpple pure.

Känner mig nöjd med dagen skulle verkligen behöva börja med maten. Hemma lagade köttbullar och potatis blir de=O) Mumma!


I kväll blir de mys framför tven med johan falk film nummer 3=O). Mycket bra filmer=O).


Ha de så gott mina vänner!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards