Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Karin - 3 december 2009 15:01

I dag har jag spikat lite på min soffa som gnekar när man sätter sig i den, de gjorde jag i morse tvättat tyget till soffan oxå.

Så nu har jag en vit soffa igen men nästa gång måste jag nog köpa ett nytt tyg för de som jag har är slitet...


Men till fåtöljernar måste jag köpa nya eftersom tim har förstört ett överdrag och de andra gick sönder första gången jag skulle dra på de...


Har även tagit mig en lite nap, är så trött, måste vara förkyldningen! Hoppas den släpper lite mer så jag kan börja gå ut och gå igen. Så himla tråkigt att inte kunna anstränga sig.


Har gjort mat till min prinsessan i dag oxå, vart kyckling med morot. Tror jag lyckades=O). Plus lite päron/äpple pure.

Känner mig nöjd med dagen skulle verkligen behöva börja med maten. Hemma lagade köttbullar och potatis blir de=O) Mumma!


I kväll blir de mys framför tven med johan falk film nummer 3=O). Mycket bra filmer=O).


Ha de så gott mina vänner!




Av Anna-Karin - 2 december 2009 16:58

Vilket betyder att de är BondeSöker Fru & OskyldigtDömd=O)!


Nu håller molly på att Små Krypa på golvet=O) Hon håller nog på att fatta galoppen med att krypa.


I dag har vi varit till Jenny i igge på lunch med Charlotte=O). De var riktigt skönt att få komma ut=O)


Nu har jag beställt Pallen Så den skulle bli skickad i morgon=O)!


Önskar Er en Riktigt UnderBar Onsdag! 


Kram

Av Anna-Karin - 1 december 2009 22:34

Nu ska jag oxå hoppa i sängen.


Håller på att bli lite snorg men de är väl bara för att jag ska sova=O).


Har fått lite saker gjort i dag och de känns mycket bra!


Vi blir hemma i morgon för prinsessan hade lite feber i morse så vi vill inte smitta nån. Så tråkigt att inte kunna göra så mycket. Vill ju ta de lungt så man piggnar till snabbt och snart. Eftersom jag ska jobba i helgen=O).


Nä mina vänner nu ska jag sova!


Natti natt!

Kram

Av Anna-Karin - 1 december 2009 12:56

Gud så mycket jag saknar Tim!

Jag var upp i går med en lapp på dagis och mitt hjärta grinade när han inte följde med mig...

Fast han var ju inte på daigs han hade blivit hämtad...  

Av Anna-Karin - 1 december 2009 12:52

Är de så svart att gå från datorn när man satt sig här???


Nu ska jag måla en list som jag har slipat och sen dammsuga och torka golvet, Mår lite bättre i dag med nu är min älskade Molly fått feber. Så vi fick ställa in barn i dag. Vi skulle ju dit och göra pricktest på vaccinet eftersom hon reagerade så mycket på omeletten.

Vi fick en ny tid nästa vecka så jag hoppas att hon är bättre då.


Nu åtet gå till min att göra saker=O)


Ha en bra Tisdag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards