Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Vi har köpt Hus=O)!

Av Anna-Karin - 26 augusti 2010 11:21

Äntligen har de hänt, Vi har köpt hus!

Jag trivs så otrligt underbart mycket!

Men visst är de mycket att göra men de får man ju räkna med=O)! Men de är stort och mycket bra planlösning. Vilket jag verkligen gillar.


Så i morgon ska jag in och köpa färg för här ska de målas och fixas i helgen=O)! Vi har gjort en jätte rensning ute på träd och busk. Och så har min underbara Pappa börjat hjälpa oss att måla framsida på huset och de kommer bli kanon fint=O)!

Ska lägga upp blider de på så fort jag kommer mig utanför med kameran när de inte regnar...


Vi har snart sovit här i en veckas tid=O)! Sover som en stock på nätterna. Molly sover nu oxå mycket bättre på nätterna än när hon delade rum med oss. Hon Verkligen Älskar att bo i hus=O)!


I går hade vi främmande av Molly´s Prins Affe och Therese. De var mycket roligt! Molly är sååååå Förtjust i Affe. Dom låg och myset i vårna säng(tillfälliga En luftmadrss från jysk)=O)! Gull ungar...


Molly kissade i pottan i går för första gången helt själv=O)!

Mamma´s Duktiga Prinsessa!


Nu ska jag värma på lite lunch till mig. Sessan sover och jag är mycket hungrig.


Kram!  


 
 
Therese

Therese

26 augusti 2010 23:32

ÄNTLIGEN!!!!
tack för igår, tror vi får hålla ett extra öga på ungarna våra i framtiden, detta blir farligt ;)
Kramen

http://tostberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards