Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anna-Karin - 2 november 2009 18:26

Låg en hoprullad plastpåse med en lapp på, med texten

"Hej Jag Har Gått Igenom Saker I Källaren Och Hittade En Påse Med Kläder Från Peter Och Ni Vill Väl Ha Det?"

                                                  
                                                  
                                      /-i-´s MAMMA


Påsens innehåll var 2 par gammla fula noppiga helohansen byxer efter peter och dom åkte i soptunnan omgående!

ett par var märkta med hans namn och dom andra inte...

Varför inte bara slänga dom???

Fattar mig inte på sånt här trams...


Blir sååå Full i skratt!   

Av Anna-Karin - 2 november 2009 08:19

Ny vecka nya skaer som ska göras!

I dag är de husvisning=O), ska bli roligt pappa/morfar ska oxå med och vara vår expert. Han är ju mycket duktig på hus och dess skick.


Var lite mycket tordag förra veckan, så jag han inte blogga=O( Men de var de värt för jag och lilla prinsen bakade Kärleksmums som han skulle få ta med sig och bjuda på Dagis plus att han var lite varm efter sprutan så de vart tidig säng för han.

Sen var jag och hämtade prinsens nyservade bil. Tog mig min första joggtur för jag plingade för tidigt så jag joggade en bra bit sen gick jag och joggade igen=O). De var jätte skönt=O).


På fredag så var de en blandad dag, började med att bilen inte startade så de kom en tjej och hjälpte mig, men när jag skulle backa så stannade bilen, så då kom de en taxi som va såååå snäll och hjälpte mig men dom brukar inte göra de för de kan bli fel på deras taxameter, Men han var så hoimla snäll och gjorde de ändå=O). Mycket snällt!


Sen åkte jag upp med lill prinsen på dagis, sen vart vi med vi kom ju dit i alla fall=O)


Sen åkte jag hem och ringde och fixade kilpp till farmor så jag åkte upp till henne.  Så de vart en dag med henne och de var mysigt=O).


Sen vart de middag hos mamma/mormor=O).


Lördag var vi i gnarp och hjälpte morfar att ta ner en massa träd runt verkstan. På kvällen var vi bjudna på middag hos Jenny och Jepp. Vi fick super god mat! och jätte trevligt sällskap=O).


Söndag så vart de fix med bilen och prinsen var i väg och fixde med nån conteiner. Så jag högg upp lite ved som svärmor ska ha=O), de var så skönt att få använda kroppen. jag hade en yxa och en huggkubb till mig hjälp;O).


Sen var de dax för babysim och jag badade oxå sååå roligt fast jag vart lite yr av att snurra runt;O).



Nu måste jag göra frukost till mig och sessan! 


Men jag åter kommer!


Ska berätta vad vi hade fått i brevlådan i går kväll=O). De är ju såååååååå Fjantigt så man bara vill dö!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards