Alla inlägg den 26 november 2009

Av Anna-Karin - 26 november 2009 12:48

(& jag)
 
  

Jag tävlar om barnkläder från Gooey Brand hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 

  
Jag tävlar om en Rockefella-mössa från Pilutta hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 
  
Jag tävlar om ett presentkort på 300:- från MinPluddeVutt hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 
  
Jag tävlar om en valfri Nova Star-tröja och valfri mössa från Liten på Landet hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 
  
Jag tävlar om ett presentkort på 300:- från VinylDekor hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 
  
Jag tävlar om en barnfilt från HippaHem hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

 

  


Jag tävlar om ett Mina Barn- eller Gravidhalsband från Silverbaby hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  
Jag tävlar om ett presentkort på 400:- från Vimsa Dekor hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
 

 

Nu Håller Molly sina små tummar=O)!

Av Anna-Karin - 26 november 2009 10:09

I går så hämtade jag lille prinsen på dagis för att åka hem och baka Lussekatter=O). De gjorde vi oxå, men lill prinsen var med och fixa degen för sen ville han se på bompa, Och de fick han ju göra, Vart lite lugnare vi då;O). Mitt uppe i allt så skulle vi äta. Så de var lite stressig innan maten kom i magen, Men ja var klart i tid så jaghan till och med sitta och mysa ett tag i soffan=O).


På Bvc har vi varit, först på info från Tandis och sen väga, mäta & Kolla sessan ögon.

Så nu väger Hon 9365g och var 71cm lång. Nu börjar min älskade baby bli en stor tjej...   


Vi har lagt bud på huset=O)! Men vi får veta nästa vecka om vi har blivit nerbjuden av den andra tjejen som oxå var sugen på huset=O)! Längtar sååå till vi får ett besked från mäklaren=O)...


I dag åt Sessan lite mer frukost så hoppas att hon snart börjar äta igen.


I dag skulle vi åka till Kristina, Filip & Lukas. Men jag har sovit så himla dåligt i natt haft jätte ont i halsen och huvudet. Så vi ställde in träffen med dom super Tråkigt men jag vill inte smittad dom.

Men så läser jag på lappen man fick med sig när man varit och tagig sprutan med vaccinet. Att de vara 2 av de biverkningarna man kunde få. Så i morgon åker jag och sessan på Birsta=O). 


Nu ska jag Göra lite saker på att göra listan=O)!


Ha en bra Torsdag!


Kramar 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards