Alla inlägg den 4 november 2009

Av Anna-Karin - 4 november 2009 15:06

Efter molly fått frukost så fick vi främmande av Charlotte=O), Så jag hade inte tid att blogga klart, men nu har vi kommit hem och ätit mellis eller Molly rättare sagt. Tänt Ljus och gjort mysig i de Mysiga Vädret,

Jag vet att de är många som tycker vädret är trist men med lite ljus så blir de sååå mycket mysigare=O).


Så nu ska jag och molly leka lite på golvet jag ska även hänga tvätten som är klar=O) dammsuga och torka av golven, För i dag kommer ju Vår Underbara Emelie och ska vara Barnvakt till Prinsessan medans Jag & Peter jobbar=O). Så då ska de ju vara rent och fint=O).


Sen så har jag varit upp på mio och frågat vart våra madrasser tog vägen och dom hade kommit i DAG jag var in och pratade med dom den 10/8 så jag tycker de är mycket dålig stil av dom fast denna gång satt de ju inte i dom utan företaget som gör sängarna. Men nu är de sista Chansen och de sa jag för nästa gång är är nått så åker sängen tillbaka.


Vagnen rätade en kille och drog åt handtaget så nu hoppas jag att de funkar ett tag till... Att den glappar i sittdelen är inte dom gör åt, utan så Ska/Kan de vara... Så de är väl bara att gilla läget...


Nu är den en trött/arg sessan som ligger i sängen så jag ska väl gå dit och stoppa i nappen=O). Hon vart trött så då får hon vila lite=O).


Ha en Mysig Onsdag!


Kram    

Av Anna-Karin - 4 november 2009 07:52

I går var jag & Molly på birsta med Kristina & Lukas. Vi hade jätte roligt med lunch och fika. Jag fyndade lite kläder till molly på lindex=O) och ett GlamShine Moon Crystal 04 är super nöjd med de=O), Jag jobbade med en tjej som hade de och fick testa hennes och vart kär så  nu äger ja oxå ett!

Sen påminnde Kristins om att de var farsdag på söndag, så jag köpte en jätte fin Present till Molly Och Tim´s Underbara Pappa. Men nu hittar jag den inte så jag måste kolla i bilen igen, hoppas jag hittar den...


Var och kolla på kamera så  nu är jag helt klart på vad jag ska köpa, Den blir inte en Canon utan en Nikon 3000D, Den satt mycket bättre i min hand nu så dom måste ha gjort om den där, sen så kan ju jag och kristina och emelie låna objektiv med varandra så de är ju super för de är ju inte billigt.


Nu måste jag ge molly frukost så jag åter kommer snart=O)

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards