Alla inlägg den 5 november 2009

Av Anna-Karin - 5 november 2009 22:33

Sängen! Jag är trött och har sååå himla ont i nacken/halsen... Hoppas jag kan sova i natt, går bra så länge jag inte ska sträcka ut halsen. Så jag får väl ligga som en ostbåge=O).


Har gått super att jobba, men lite långsamt när jag inte har haft Min Älskade Prinsessa eller Prins vid min sida. Men de låter som dom har de super ändå=O). Men nu längtar jag verkligen hem. Plus att lille Prinsen kommer ju i morgon. Me like!


Natti natt 

Av Anna-Karin - 5 november 2009 16:07

Fick jag tillgång till datorn=O).

Tänkte jag skulle göra en snabb uppdatering. I dag så jobbar jag mitt första dygn på jätte länge=O) Känns verkligen super att vara tillbaka lite nu och då. Plus att de verkar funka super för vår underbara Emelie med Molly. Emelie ringde förut och frågade hur jag och peter hade lyckats att Få till en Sån snäll Prinsessa=O). Gulligt tycker jag... Men jag och prinsen är ju som gjorda för varandra;O).


Har varit en lugn dag en en massa snöblask...


Nu ska jag åter gå till middagen!


Önskar er en mysig Torsdag

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards