Alla inlägg den 21 november 2009

Av Anna-Karin - 21 november 2009 22:33

I morse kl 10 så in fann jag mig på jobbet=O). Mycket skön måste jag säga att få komma i väg och tjäna lite egna pengar fast jag kommer inte kunna njuta av dom som jag hade tänkt.... Måste verkligen ta tag i F-kassan...

Jag som hade tänkt gå till frissan (som jag inte varit till på ett tag) och få mig några nya klädes plagg, Men jag har inte råd som de ser ut nu=O(...


Skulle verkligen vilja klippa av mig lite mycket hår jag har de ju uppsatt hela tiden eftersom molly drar i de och de fasnar över allt... Och färga utväxten vi inte ska prata om...


Fortfarande lugnt på Hus fronten väntar på min bank. Så jag hoppas verkligen att dom hör av sig snart=O).  


De har varit en mycket mysig dag på jobbet i dag, Vi har varit på en rask prommis=O) Mycket skönt. Fått mysigt sällskap av Underbara Ella! Tack Gumman du Förgyllde våran dag!


Nä nu ska jag hoppa i sängen och Sova!


Natti natt!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards