Alla inlägg den 6 november 2009

Av Anna-Karin - 6 november 2009 16:05

Föräldrar som sätter på barnen overall Nu... Fatta de är 7 plus och dom har Vinterstövlar och Overall med sig på dagis, Vad ska dom då ha på sig när de är 9 minus ute då???


Oj oj säger jag bara... Stakars Barn som har föräldrar utan förstånd...


I dag har jag varit trött efter att ha jobba 24,5 timme i sträck, Så jag skulle ta en nap när sessan sov sin nap men hn skulle ju inte sova bara för att jag var trött, plus att de var hungrigt och bajsigt, men tillslut så somnade jag och hon med tror jag;O). Fick mig en nap tillslut men jag känner i kroppen att jag inte gjort de den är van. En massa nya intryck=O). Men Roligt har de varit=O).


Nu har mamma oc emelie och marit nyss åkt, jag skjusade ju ner emelie till bussen men hon missförstod mig så hon missade bussen så då åkte min snälla mamma/hennes svärmor ner och hämtade henne. Så fick vu ju gratta henne i efterskot oxå=O).


Tusen tack för Barnisen åt Molly, Du är underbra du gumman! Tänk en sån Underbar Svägerska jag har fått!


Nu ska jag kolla på ett par stövlar till lilla prins=O).


Önskar Er En Underbart Mysig helg! 


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards