Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna-Karin - 28 oktober 2009 17:30

I dag har de varit full fart!

Sen tidiga morgon tills nu=O), de vart inte som jag tänkt mig dagen för Skit bilen startade inte när vi skulle åka, så jag fick ringa snälla Charlotte som kan och gav mig lite ström till batteriet=O) Tusen tack gumman!


Sen åkte vi och åt lunch upp på dagis och hämtade kläderna sen på bvc för att tim skulle få spruta, han var sååå Duktig inte ett ljud satt sååå snällt i mitt knä=O). Jag var så stolt över han.


Nu håller vi på och grejar med maten, Liten paus för nu väntar vi på jenny och jepp som kommer med resten av grönsakerna, i kväll blir de tacos=O). 


Och en massa MYS! För i dag för 3 år sedan så träffades jag och Min Älskade Prins på pubafton på bergården=O), jag pratade lite med prinsen för han var ju min personliga massör;O) sedan 1år och 4 månader tillbaka:O). Så hade lotta fixat så vi skulle få skjus med prinsen hem men när vi skulle åka hem så var Lotta SpårlöstFörsvunnen, så jag och prinsen åkte ett antal varv runt gnarp innan jag fick tag på Lotta;O).

Så den kvällen bytte vi nummer och jag drev lite med lotta och sa att jag skulle åka till han och sova för hon ville inte bli lämnade med Herr H...


Ha en underbar kväll!        

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards