Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Anna-Karin - 22 oktober 2009 21:18

I dag har Jag och Prinsessan Haft en jätte bra. Sessan tog en sovmorgon och sov till halv nio;o9 Underbart tycker jag. Men de blir ju lite strul med maten och de är ju de som inte är så bra, men de brukar lösa sig, men i dag var jag klantig och glömde bort mellis till sessan så då vart de ju lite mer strul än vanligt. Men de tar väl lite tid att få in att man ska komma ihåg mat och mellis.


Till frukost hade myspys med pappa/älskingen. Sen hoppade jag in i duschen och molly lekte=O). Inte ett gnäll så de var skönt att få duscha utan att stressa;O).

Kände mig snorig i morse men de släpper efter ett tag när jag varit upp så vi ringde och hörde vad Familjen PFLK skulle göra i dag, med dom skulle inte göra nått speciellt så fick fick komma och hälsa på=O).


Så vi åkte upp för att hälsa på=O). Vi har haft de jätte trevlig och mysigt. Har ju fått gosa Baby, å så mysig dom är. Man blir ju sååååå sugen att skaffa en till men nu är de bra för oss. Tror jag i allafall;O).


Fick middag där igen så nu är de verkligen dax för oss att få bjuda igen=O)!


Efter middagen så åkte jag och Kristina på Tre Små Busfrön en barn butik i Njurunda bommen=O). Jag köpte en PrinsessPyjamas men den är på tillväxt. Och kollade på ett par byxor som jag la undan men dom kommer vara för små när hon växt i bodyn så de var ju lite tråkigt. Alfons Åbergkläderna är mycket stora på breden...

      

Alfons Bodyn har Molly fått av GudMor!


Nu måste jag sluta men jag åter kommer i morgon med bilder=O).


Ha en mysig kväll!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards