Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Anna-Karin - 11 oktober 2009 20:37

Helgen har de varit full fart.


Fredag var de middag hos svärmor mycket gott var de.


Lördag var vi i garaget och fixade och donade sen åkte vi till pappa/morfar & Pia på middag, super god middag. Sen hade dom köpte en jätte fin fleecedress och ett blöjpacket=O).

Tänk att så lite kan göra så mycket, man verkligen känner att dom tänker på oss.

Sen är de så roligt att se att dom Inte gör nån skillnade på Tim eller Molly när vi är där utan båda för lite mycket uppmärksamhet!!! Och de tycker jag är jätte viktigt speciellt när Molly blir större. Vi hade jätte mysigt. Jag fick till och med dricka lite vin och de var så gott. Nu förtiden har jag börjat kört försten till kvarn;O). Inte för att jag tog dricker, men de kan vara gott med ett glas till maten i bland=O)


I dag har vi varit till garaget och fixat. Skulle ha åka och hälsat på Järda och svärfar/farfar men vi fick åka hem för min lille bror och emelie var så snabba hem från stockholm=O).

Molly sover så gott ute nu när de börjar bli lite svalare=O).


I dag invgde hon sin overall som hon fått ärva efter morbror M=O) Den kommer från Pop och är sååå fin ser ny ut=O)!


Vi åt middag med Danne och Emelie tacos de var såå gott!!!


Nu ska jag vara lite mysig med min prins=O)!   

   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards