Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Anna-Karin - 9 oktober 2009 12:54

I går var de lite lite tid till att blogga. Så vad gjorde vi i går  Molly tog sig en rejäl sovmorgon hon vaknade vid halv ått och ville ha mat. Så jag gick upp och gjorde vällning till henne, jag var jätte pigg och tänkte kliva upp och göra lite nytta men när damen hade ätit upp vällingen så vände hon på sig och somnade om=O).

Så jag skulle skriva till Kattis i mamma gruppen att vi inte skulle gå dels för att Molly & Jag har varit så snoig. Då vaknade sessan 10:15 var då klockan. Skönt för henne att hon fick sova för de behöver hon säkert nu när hon är förkyld och hostig.


Så när vi steg upp så kom Charlotte till oss för att sen åka och äta Lunch och ta en prommis med Jenny. De var mycket mumsigt och mysigt att få ett litet avbrott i vardagen=O). Efter dejten med Jenny så åkte vi hem till C för att snoka i hennes gammlaskolkataloger;O). Där såg men mycket roliga personer=O)!!!

Sen var de dax för henne att åka och hämta M och W på dagis så då tog jag mig en prommis hem. För Molly sov i vagnen så skönt=O).


När vi var hemma så sotd vi ute och vänta på att prinsen skulle komma hem, för att klä om och få nått i magen för att sen åka och få massage hos Dan Marsch. Då åkte jag och Mollymus på äventyr;O). Så mysigt och lite spännande var de höll på att åka vilse tror jag så jag vände. Och åkte på säkrare ställen=O).

De är ju sååå synd att min släkt bor sååå långt här i från, har jag haft dom på lite närmre håll så har jag Mycket gärna Bott i Norrbo=O). För de känns ungefär som hemma i min by på landet där jag bodde=O).


Till veckan ska jag nog åka upp till sundsvall och kolla på Kamera=O). Vill ha en nu...


Nån som skulle vilja Följa? Och hjälpa mig lite vet ungefär vad jag vill ha=O)...


I dag ska vi till svärmor på middag=O) Jag önskade Köttnullar och de skulle vi få mummsigt. Hoppas verligen att vi får en mysig Fredag. I dag kommer ju lill Prinsen hem oxå=O)!


Önskar er en Underbar helg!


Kramar




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards