Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 23:45

Jag vart nöjd med min dag iallafall. På förmiddagen så slipade jag diskbänken och oljade in den tvättade 2 maskiner tvätt och vek ihop den torra tvätten. Molly vart trött så hon hoppade i säng och då kunde jag mysa jag med!  

Sen lagade jag mat till min Underbara Prins själv åt jag rester. Sen tog jag en sväng med dammsugaren. 


Sen när de var dax för en en efter middags nap för molly så klädde jag på oss och tog vagnen och gick ut på en prommis, Vart lite lat så jag beställde kina mat men när jag kom dit så hade dom gjort fel men snäll som man är så tog jag de ändå...


Sen gick jag hem och åt sen så lekte jag lite med en mycket fortfarande trött prinsessa=O) men stoppade henne i sängen och tog nya tag med dammsugaren, plockade & fixade lite tills de var dax att bada Molly, så vi tränade på att få vatten i ansiktet och de är inga problem=O) Min Duktiga lilla Tös!

Efter badet så bäddade jag rent till henne sen vart de välling och sova skönt i sängen!

Så nu har jag städat hela lägenheten och har en maskin tvätt att hänga i morgon.


Känner mig mycket nöjd!


Lägger in en bild på Prinsessan´s Nya fina Badbyxor=O)

       

Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 14:47

Jag börjar få lite lätt panik att jag inte kan ha Molly ut när hon sover Lunch nap. Visst kan jag gå ut och gå när hon ska sova men då måste jag ju ställa henne ut och de brukar jag ju göra men nu när de blir vinter och så ska dom ju byta fönster så vill jag inte ha henne ut.

Så nu håller jag verkligen tummarna att Morfar(peters) pratar med grannarna och hör om dom ska sälja och om vi kan få köpa.

För nu vill jag gärna ha ett hus. Så man kommer närmare mina nära och kära. Helst skulle jag vilja bo vid en sjö eftersom jag är uppvuxen vid en.

Och jag tycker de är sååå Underbart att bo vid Vatten. Men nu känner jag bara jag får ett hus...


Ska se om jag kan få låna en bild av Titti så ska ni få se hur jag bodde när jag var liten=O).


De är en vinter bild men nedan för dom två småa träden är de en sjö ungfär.

  


Bloppis-annons
Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 14:17

Ska även sälja min Underbart fina BabyBjörn Sele Orginal

    

De med följer 2 vit haklappar.

Kvitto & Kartong finns kvar, den är ca 5 månader gammal.

Jätte fin, ren och hel är den. Inte en fläck så långt ögat kan nå.


Köparen står för frakten.

Barnartiklar & Leksaker, Säljes - Hudiksvall (Gävleborgs län)
Pris:    600:-
Bloppis-annons
Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 14:02

Nu ska jag sälja min Bröstpump från MaM Care.

Den är jätte fin och knappt använd 15 gånger, Nya nappar till flaskorna i förpackning.

     

Kvitto och Kartong finns kvar.

Lovar att produkten är som jag har skrivit!


Köparen står för frakten.

Barnartiklar & Leksaker, Säljes - Hudiksvall (Gävleborgs län)
Pris:    495:-
Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 10:15

Nu kommer bilderna på Molly´s nya fina kläder som hom har fått av sin Snälla Mormor!

         

Jag hittde inte strumpbyxorna, men dom är röda med hjärtan på!

Bilderna är lånad från Lindex=O)!


Av Anna-Karin - 21 oktober 2009 09:33

Nu sitter jag i soffan med tända ljus och prinsessan sitter på golvet och lekar och så kollar vi på tv 4 Nyheterna=O).

Så Himla Mysigt, men nu för sessan gärna bli lite trött så jag kan få krypa ner med prinsen och slöa lite. Nån som har legat och gnäällt sen jag vet inte när i morse. Nått som inte har varit bra men nu är de bra=O).


I dag vet jag inte riktig vad vi ska göra... Men jag är nog på g att bli förkyld igen hoppas hoppas inte men jag känner de i näsan och att jag är såå trött...


I dag är de ju Bonde Söker Fru! Längtar tycker de är så roligt att kolla på, och lite frustrerande att se vad asocial en av bönderna är. De tycker jag är lite pinsamt.


Nu tror jag att jag ska lägga mig på govlet med sessan och myspysa lite=o)!


Kramar till er!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards