Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Anna-Karin - 27 oktober 2009 20:35

I dag har jag och sessan varit ute på en promis med Ylvali och Liam. Vi var ute i 1,5 timme=O) såååå skönt är man kommit i väg. Efter promisen så var vi upp bjuden på kaffe till våra vänner. Så jag och Molly gick hem för att hämta mellis, lunch till henne och så jag fick byta kläder. Dom bodde jätte fint, Längtar bara mer och mer efter hus.


Så när jag var på väg hem så somnade sessan i vagnen så jag tog med mig vagnen men den var för bred för att få ut på balkongen utan att vika ihop den så jag var mycket svettig innan jag var klar. Men hon fick sova ute och sov så gott=O).


Var och hämtade Tim tidigare i dag, när jag kom på dagis så var jag bjuden på kaffe=O), de var jätte mysigt att få sitta och prata med fröknarna utan men massa barn som skrek och hade sig. De var så lungt och skönt där=O).


Men i morgon är vi ledig och ska i väg till bvc för vaccin och sen kolla på stövlar. Så jag hoppas på en mysig dag!  


Ha en mysig kväll!    

Av Anna-Karin - 27 oktober 2009 08:43

Nu ska jag och sessan ut ch gå med Ylvali och Liam=O)!


Åter kommer senare!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards