Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Anna-Karin - 23 oktober 2009 23:16

Fattar inte varför jag är så pigg?

Jag klev upp runt åtta i morse så jag borde vara jätte trött, men inte.

Så nu har jag haft snart 2 timmar egen tid framför datorn. Blir inte så mycket tid till de på veckorna för då vill jag ju mysa med hjärtat, när han är hemma och sitter och kollar på tv och inte sitta här för då går han och lägger sig...


Men vi har hafte en mysig kväll även att lilla sessan har varit en skrik hals, jag var helt säker på att hon var över trött men hon var även jätte hungrig. Så efter en skål med gröt så somnade hon ovaggad. Stackars lite sessan.

Tim har kollat på tv medans jag har försökt hunnit mysa lite med han oxå, har varvat mat laging, skrikande prinsessa och tim, men i mrogo så ska vi stora mysa i soffan och kolla på tv. Medans sessan sover gott.


Vi ska även i väg och kolla på hus=O), mer får ni inte vet just nu;O). Men jag återkommer i morgon!


Nu måste jag verkligen gå och lägga mig!


Natti natt! 


Av Anna-Karin - 23 oktober 2009 19:39

I dag har jag inte tid att skriva så mycket så de blir lite bilder som jag laddat ner från Kameran=O).  

Har ju fått låna mig svägerska´s kamera. De är en nikon D60 Så de var lite bilder medans gubbarna jobbade på=O)

             

Molly satt på Chevan och kollade när pappa jobbade på, så hittade hon en hamare som hon började greja med, men tappade den men lika glad ändå.


Ville ju ha lite fina lider på Zorro oxå men han ville inte samarbeta så de här vart resultatet=O). 


   


Fick ju även Mormor och Morfar att fasan på bild;O). Fast man fick inte knäppa kort på såna gamla människor sa Morfar:OP. 

     


Store Bror Mys i soffan!

 

En till som var mer intresserade av Tv än att kolla på kameran=O).                                           

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards