Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Anna-Karin - 6 oktober 2009 15:00

Ju mer jag funderar på att försöka hitta nån att hjälp rida sin/sina hästar ju mer kryper de i kroppen på mig.

Jag får mer och mer abstinens av att inte hålla på med hästar!

De var som har varit mitt liv när jag var ung och även i äldre dagar. Men nu är de länge sedan jag red eller körde häst.


Så känner du att du skulle vilja ha hjälp med din häst så hör gärna av dig till mig eller har du nån kompis som du vet letar efter nån som skulle kunna hjälpa henne/han med sin häst eller hästar så hör gärna av din eller tipsa din Kompis om mig=O)!


Vad har jag för hästvana då, Jag har ridit på ridskola i 7 år, men slutade där för att jag tycket vi stod still. Efter ridskolan så red jag jätte mycket Privat och de har jag gjort länge. Tills jag Började jobba med Trav. Jag har jobbat åt 4 travtränare. Så hästvana har jag=O).   


Har ju inte så många kontakter i hudik så jag skulle bli jätte glad om jag skulle hitta nån att hjälpa inom hudik´s kommun.


/Anna-Karin 

Av Anna-Karin - 6 oktober 2009 14:42

Lik sin far på detta plan=O). La henne i sängen för att sova men ja de gick inge bra så jag la henne i vårna säng så kunde jag lägga mig och ge henne mat, men inte somnade hon. Så jag gick upp och åt min lunch som var klar för att sen krypa ner och mysa med sessan i sängen, men hon låg bara och skrek och hade sig. Så då klev vi upp och jag gick och la henne på golvet för att vi skulle leka lite, jag skulle bara kolla min blogg en snabbis så när jag pratade med sessan så fick jag inge svar så jag kollade ner och vad gjorde hon Jo sov som en stock! Så nu har jag flyttat henne till sängen.


I dag var de en mycket tråkig dag... Har inte gjort nå bara varit inne och tagit de lungt. Fattar inte varför jag ska vara så himla snorig... De är ju så jobbigt. Vill inte vara ute och bli kall och ännu mer snorig...


Å vad jag verkligen vill ha hus...


     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards