Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Anna-Karin - 14 oktober 2009 18:00

I dag har jag tagit tag i resten av tvätten eller ja jag har lite kvar efter som min snälla sambo hade tagit en handduk torkat upp kiss som tim hade kissat på sidan av toa. Så på den vart de ett superduper tvättprogram... Tror den tvättade i 3,5 timme. Så nu är den ren och fin igen...


Nu sitter jag i väntar på att vårat Onsdags främmande ska komma och så vi ska få lite mat i magen=O)!


Nu ska jag ge suris lite mat så han blir glad igen=O)


Ha en underbar Onsdag!


Kram  

Av Anna-Karin - 14 oktober 2009 17:45

I går så var vi och testade öronen på lille man, och den var de inge fel på=O). Så jag tror DagisFröknarna får ta tag med hård hanskarna när de gäller lille man.

Efter de så åkte vi och hämta ut Filips födelsedags present, bättre sent än aldrig. Plus att köpa med lunch.


Sen styrde vi bilen mot Familjen Söderlund=O). När vi kom så åt vi lunch dom hade nyss ätit klart sin tror jag=O). Efter lunch och lite lek så städade barnen och klädde på oss för att spendera Eftermiddagen ute med lek och bus=O). Och lite Vuxenprat ;O).


Pricken över i:t var att vi varit bjuden på Middag Pannkaka & Hemmgjord sylt. Mumms, mumms var de!

Mycket duktig gjort Petter=O)!


Sen efter middag fick vi kaffe och bulle=O).

Sen styrde vi bilarna hemåt för att lägga Tim och Prinsessan i sängen. Och sen lite mys för oss vuxna framför tv=O).


   



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards